مساجد، پایگاه ولایت فقیه در سراسر کشور هستند


مساجد، پایگاه ولایت فقیه در سراسر کشور هستند

آیت‌الله نجفی گفت: مساجد پایگاه ولایت فقیه در سراسر کشور هستند و همواره در مسیر تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

آیت‌الله «ضیاءالدین نجفی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار مسجد و کانون‌اهی مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ملت ایران با دستان خالی در برابر نظام طاغوت ایستادگی کرد و پیروز شد، گفت: استمرار حرکت انقلاب اسلامی در تمام برهه های تاریخی، لطف و عنایت خداوند متعال بوده است.

امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم(ص) افزود: خداوند ملت بزرگ و سربلند ایران را در تمام مراحل انقلاب اسلامی و گذر از مشکلات مختلف، پیروز گردانید همانطور که حضرت امام خمینی(ره) پس از فتح خرمشهر فرمودند «خدا ما را پیروز کرد.»

تولیت حوزه علمیه نبی اکرم(ص) تهران در ادامه با بیان اینکه رژیم ستم شاهی جنایت های زیادی علیه ملت ایران مرتکب شد که رویداد تلخ 17 شهریور که منجر به کشته و زخمی شدن هزاران نفر از ایرانیان شد، یکی از سندهای جنایت شاه مخلوع، است، اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی، چهل ساله شد و مردم با حضور باشکوه و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن ماه، حماسه دیگری خلق کردند و به دشمنان نشان دادند هیچگاه از آرمان های اسلامی خود دست نمی کشند.

آیت‌الله نجفی افزود: کشور ما از لحاظ قدرت نظامی، امروز توان مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی را دارد و در سطح منطقه در حوزه های سیاسی و علمی، حرف اول را می زند.

نماینده مراجع معظم تقلید تاکید کرد: نیروهای نظامی ما به برکت انقلاب اسلامی،کاملا مستقل هستند و برخلاف گذشته، هیچگونه وابستگی و سرسپردگی به بیگانگان ندارند.

مساجد، پایگاه ولایت فقیه در سراسر کشور هستند

این نویسنده و پژوهشگر حوزوی در ادامه با بیان اینکه مساجد پایگاه ولایت فقیه در سراسر کشور هستند و همواره در مسیر تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت می کنند، گفت: ما نیز در مسجد جامع نبی اکرم(ص) تهران همیشه در مسیر ارزش های اسلامی، آرمان های انقلابی و مطالبات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کرده ایم.

آیت‌الله نجفی در ادامه با اشاره به انتخاب حجت الاسلام والمسلمین «سیدناصرالدین نوری زاه» به عنوان رئیس جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد، برای ایشان آروزی موفقیت کرد و افزود: انشالله جناب آقای نوری زاده با تداوم خدمات روسای پیشین مرکز رسیدگی به امور مساجد، گامی بلند برای موفقیت و تحول مساجد بردارند.

مساجد، پایگاه ولایت فقیه در سراسر کشور هستند

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید