برنامه های جمکران برای پایان هفته منتظران


برنامه های جمکران برای پایان هفته منتظران

مسجد مقدس جمکران با برنامه هایی همچون جلسه آموزش عمومی قرآن، قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه و سخنرانی حجت الاسلام پناهیان میزبان منتظران می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: مسجد مقدس جمکران در روزهای پایانی هفته جاری که منتهی به شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها نیز می شود همچون هفته های گذشته با برنامه های متنوع میزبان منتظران و مهدی باوران می شود.

بنابر این گزارش، برنامه های این هفته میعادگاه منتظران از سه‌شنبه، ۱۶ بهمن و با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می شود و سپس با سخنرانی حجت‌الاسلام «احمد پناهیان» از ساعت ۲۰:۱۵ ادامه می یابد.

قرائت دعای پرفیض توسل با نوای «حاج محمدرضا بذری» از ساعت ۲۱ پایان بخش برنامه های سه شنبه شب جمکران است.

همچنین، پنچ‌شنبه، ۱۸ بهمن برنامه های مسجد مقدس جمکران با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۱۹ آغاز شده و سپس از ساعت ۲۰:۱۵ حجت‌الاسلام «علیرضا پناهیان» برای زائران سخنرانی می کند.

قرائت دعای پرفیض کمیل با نوای حجت‌الاسلام «یاسین حسین آبادی» از ساعت ۲۱ پایان بخش برنامه های شب جمعه میعادگاه منتظران حضرت صاحب الزمان(عج) است.

این گزارش می افزاید: برنامه های مسجد مقدس جمکران روز جمعه، ۱۹ بهمن (روز منتسب به حضرت بقیه الله الاعظم(عج)) از ساعت ۶ صبح با قرائت دعای عهد آغاز شده و از ساعت ۶:۱۵ با سخنرانی حجت‌الاسلام الیاسی ادامه می یابد.

زمزمه دعای پرفیض ندبه از ساعت ۷ صبح با نوای «حاج حسن اخباری» پایان بخش برنامه های صبحگاهی جمکران در روز منتسب به حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

گفتنی است، برنامه های این هفته میعادگاه منتظران عصر جمعه با قرائت زیارت آل یاسین از ساعت ۱۶ پایان می یابد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403