برگزاری دومین گردهمایی مشترک خادمین نماز در مشهد مقدس


برگزاری دومین گردهمایی مشترک خادمین نماز در مشهد مقدس

دومین گردهمایی مشترک معاونین، مدیران و دبیران ستاد اقامه نماز کشور به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد مقدس به مدت دو روز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ دومین گردهمایی مشترک معاونین، مدیران و دبیران ستاد اقامه نماز کشور به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد مقدس به مدت دو روز برگزار می شود. مسعود دریس در خصوص اهداف این گردهمایی گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی تبیین سیاست های کلی و ابلاغ برنامه های سال آتی و همچنین تبادل تجربیات و ایده های موفق مراکز استان ها و شهرستان های تابعه است.

مدیر روابط عمومی و امور استان ها ستاد اقامه نماز در ادامه تبیین اهداف این گردهمایی اشاره ای به تجلیل از فعالان عرصه نماز و استماع نقطه نظرات نماز یاوران داشت و گفت: امسال تمرکز برنامه های تبلیغی و ترویجی در آموزش و پرورش و با محوریت مدرسه و دانش آموزان خواهد بود و بنا داریم تمام توان و ظرفیت کشور را در این جهت سازماندهی نماییم.


وی در بخش دیگری به اهمیت موضوع نماز در نسل نو پرداخت و تضمین سلامت آینده جامعه را در گرو تربیت جوانان و نوجوانان متدین و متعبد، برشمرد.
لازم بذکر است دومین گردهمایی مشترک معاونین، مدیران و دبیران ستاد اقامه نماز کشور در روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه با حضور دویست و پنجاه تن از فعالان عرصه نماز و خادمین به این نور چشم پیامبر (ص) در هتل نماز مشهد و با حضور مفسر قرآن کریم و ریاست ستاد اقامه نماز کشور حاج آقای قرائتی برگزار می شود.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج