«آخرین شاه آخرین دربار» رونمایی می شود


«آخرین شاه آخرین دربار» رونمایی می شود

کتابهای «قلم های قد بلند» نوشته محمدرضا سنگری و «آخرین شاه آخرین دربار» نوشته موسی حقانی در راستای طرح «چهل قلم» رونمایی می شوند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، طرح «چهل قلم» که به همت کتابخانه های عمومی استان تهران با هدف تجلیل از نویسندگان انقلابی و متعهد برگزار می شود این بار با تقدیر از «محمد رضا سنگری» و «موسی حقانی» در سالن جلسات کتابخانه سید مرتضی واقع در خیابان مولوی برگزار می شود.

در مراسم تجلیل از سنگری و حقانی که چهارشنبه، 24 بهمن با حضور جمعی از نویسندگان برگزار می شود، کتابهای این دو نویسنده با عناوین «قلم های قد بلند» و «آخرین شاه آخرین در بار» رونمایی می شود. محمد رضا سنگری نویسنده ، پژوهشگر و عاشورا پژوه است و کتابهایی همچون ادبیات انقلاب اسلامی،ادبیات پایداری،یادهای سبز، سوگ سرخ،یاران آفتاب،کرشمه های قلم،عاشورا و دوباره پیامبر را به رشته تحریر در آورده است. موسی حقانی نیز از نویسندگان تاریخ است و مشروطیت از نگاه دوربین، باز سازی جمهوریت،محرم از نگاه تصویر،اشتباه محاسباتی و خورشید سامرا از جمله کتابهایی وی است.

مهم ترین هدف طرح «چهل قلم » ، آشنایی مردم با نویسندگان است. 40نویسنده انقلابی و برجسته در راستای این طرح در استان های کشور معرفی می شوند و مورد تقدیر و تجلیل قرار می گیرند.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟