قطار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در یاسوج به ایستگاه آخر رسید


قطار سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در یاسوج به ایستگاه آخر رسید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اکران چهار فیلم در روز 22 بهمن، پرونده سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یاسوج بسته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، رضا دهبانی پور با اشاره به برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در این استان، گفت: ۱۴ فیلم در این جشنواره اکران شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جشنواره از 12 لغایت 22 بهمن در دو نوبت صبح و عصر در سینما هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه پنج فیلم تحت عنوان «سیمرغ پروانه ها» به صورت رایگان برای کودکان و نوجوانان در نوبت صبح ها اکران شد، ادامه داد: با آموزش و پرورش جهت هدایت دانش آموزان به محل اکران این فیلم ها هماهنگی لازم صورت گرفته بود.

این مسئول فرهنگی و هنری به فیلم های این جشنواره در سانس عصر اشاره کرد و گفت: فیلم های «جمشیدیه»، «روزهای نارنجی»، «سال دوم دانشکده من»، «وکیل مدافع»، «بیست و سه نفر»، «غلامرضا تختی» و «جان دار» در سینما هنر اکران شدند.

دهبانی پور با اشاره به اینکه فیلم های «ایده اصلی»، «طلا»، «معکوس»، «دیدن این فیلم جرم است» و «آشفته گی»، «بنفشه آفریقایی» و «پالتو شتری» در دیگر روزهای برگزاری این جشنواره اکران شدند، گفت: در روز 19 و 20 بهمن نیز به دلیل ایام فاطمیه اکرانی صورت نگرفت و سینما تعطیل بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اکران چهار فیلم در روز ۲۲ بهمن، پرونده سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یاسوج بسته شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟