اجرای طرح ویژه نوروزی تعزیرات برای مقابله با گران فروشی گوشت و مرغ


اجرای طرح ویژه نوروزی تعزیرات برای مقابله با گران فروشی گوشت و مرغ

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از طرح ویژه نوروزی جهت مقابله با گرانی قیمت گوشت خبرداد و گفت: تا زمانی که بازار گوشت تعدیل شود حتماً این گشت‌ها ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، از آنجا که روزهای پایانی سال ۹۷ را می‌گذرانیم و بنا به رسم و رسومات دیرین کشورمان مردم مایحتاج خود را از بازارهای مرکزی شهرهای کوچک و بزرگ و کلان‌شهرها مانند تهران به دلیل تعطیلات پیش رو و افزایش دید و بازدید ها در این ایام تهیه می‌کنند در این بین سودجویان، دلالان و احتکار کنندگانی نیز هستند تا شرایط را بیش از پیش برای مردم سخت کرده و به نفع خود استفاده کنند.

با توجه به مشکلات به وجود آمده در بحث واردات، قیمت‌گذاری، توزیع گوشت و با توجه به اینکه قیمت گوشت قرمز گوسفندی گرم، گوشت گوسفندی یخ زده و گوشت مرغ با نوسانات و حاشیه‌ها و مشکلاتی روبرو شده است انتظار می‌رود تا دستگاه‌های ذیربط از جمله دادستانی کل کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کننده، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از نهاده‌های دامی و گوشتی با دقت بیشتری به وظایف خود عمل کنند.

با دستور آیت‌الله آملی لاریجانی جهت تشکیل گشت‌های مشترک با مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، این گشت‌ها به نام گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات شکل گرفت تا در جهت مبارزه با گران‌فروشی و احتکار در سطح شهر به صورت خرده فروشی و عمده فروشی نظارت و برخورد کنند. لذا مردم با تشکیل این گشت‌ها مرهمی هرچند کوچک بر فشارهای اقتصادی را احساس کردند.

از این رو محمد علی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و ایام نوروز و نوسانات قیمتی بخصوص قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ اظهارداشت: با توجه به اینکه به ایام پایانی سال نزدیک می‌شویم طبیعتاً طرح ویژه نوروزی خواهیم داشت که این طرح در حال تکمیل شدن است و انشاالله به محض تکمیل شدن این طرح، آن را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

وی افزود: در این طرح قطعاً یکی از مواردی که به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد بحث قیمت و نحوه توزیع گوشت و مرغ است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در پاسخ به این سوال که گشت‌های مشترک تعزیرات تا چه زمانی ادامه می‌یابند، اظهارداشت: تا زمانی که بازار گوشت تعدیل شود حتماً این گشت‌های ما ادامه دار هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی