واکنش لهستان به حمله تروریستی زاهدان


واکنش لهستان به حمله تروریستی زاهدان

خبرگزاری آریا - وزارت امور خارجه لهستان در واکنش به حمله تروریستی زاهدان مدعی شد، ورشو تروریسم را در هر شکلی محکوم می‌کند.

واکنش لهستان به حمله تروریستی زاهدان
خبرگزاری آریا - وزارت امور خارجه لهستان در واکنش به حمله تروریستی زاهدان مدعی شد، ورشو تروریسم را در هر شکلی محکوم می‌کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، در صفحه توئیتری وزارت امور خارجه لهستان آمده است: تروریسم را محکوم می کنیم و واکنش به حمله جاده خاش - زاهدان در ایران نیز از این موضوع مستثنا نیست.
وزارت امور خارجه لهستان که این روزها میزبان یک نشست آمریکایی - ضد ایرانی است، در ادامه مدعی شد که «امروز، هیچ تروریستی در ورشو حضور ندارد».
این در شرایطی است که اعضای گروهک تروریستی منافقین که سابقه هزاران ترور را در کارنامه سیاه خود دارند، روز چهارشنبه همزمان با آغاز نشست ورشو در مقابل محل برگزاری آن تجمع کردند و علیه ملت و جمهوری اسلامی ایران شعار دادند.
چهارشنبه‌شب یک دستگاه اتوبوس حامل مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در جاده خاش- زاهدان در استان سیستان و بلوچستان، جنوب شرق ایران، هدف حمله تروریستی قرار گرفت که در این حمله 27 نفر از حافظان مرزهای ایران شهید و 13 نفر زخمی شدند.
گروهک تروریستی "جیش الظلم" که مورد حمایت برخی کشورهای عربی منطقه از جمله عربستان است در بیانیه ای مسوولیت این جنایت را بر عهده گرفت.
«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان چهارشنبه شب در صفحه توییتر خود نوشت: ایران درست در همان روز برگزاری «سیرک ورشو» هدف حمله تروریستی قرار می‌گیرد؛ تصادفی نیست.
ظریف افزود، دار و دسته‌ همان تروریست‌هایی که مرزبانان ایران را به خاک و خون کشیدند، در خیابان‌های ورشو برای این اقدام تروریستی هورا می‌کشند و با به کارگیری ربات‌های توئیتری، از آن حمایت می‌کنند.
135/118
بیشتر بخوانید :
واکنش ظریف به حمله تروریستی سیستان و بلوچستان و همزمانی آن با سیرک ورشو
قاسمی: حمله تروریستی سیستان و بلوچستان محکوم است
کلیدواژه ایران حمله تروریستی لهستان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد