چهار تیم صعود کننده به نیمه نهایی لیگ برتر گلف مشخص شدند


چهار تیم صعود کننده به نیمه نهایی لیگ برتر گلف مشخص شدند

اهواز - ایرنا - رییس هیات گلف خوزستان گفت: هفته ششم مسابقات لیگ برتر گلف باشگاه های کشور برگزار شد و تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند.

رضا علیجانی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر گلف باشگاه های کشور روز جمعه با انجام چهار بازی از هفته پنجم پیگیری شد و تیم های خوزستانی همچون هفته های گذشته خوش درخشیدند.
وی افزود: از هفته ششم و در گروه نخست این بازی ها، تیم سورتمه اهواز در خانه به مصاف تیم هیات گلف شاهین شهر رفت که با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید. همچنین تیم های نفت مسجدسلیمان و هیات گلف قم در مسجدسلیمان برابر یکدیگر صف آرایی کردند که نماینده خوزستان با نتیجه چهار بر 2 به پیروزی رسید.
علیجانی ادامه داد: بدین ترتیب تیم های سورتمه و نفت مسجدسلیمان با کسب 16 و 11 امتیاز به عنوان تیم های اول و دوئم به مرحله نیمه نهایی صعود کردند تیم شاهین شهر سوم این گروه شد همچنین تیم هیات گلف قم که اولین تجربه حضورش را در لیگ برتر تجربه می کرد به لیگ پایین تر سقوط کرد.
وی تاکید کرد: در گروه دوم این مسابقات تیم ملی حفاری اهواز در این هفته نتیجه غیر منتظره کسب کرد؛ این تیم که در پنج بازی قبل حریفان خود را مقتدرانه شکست داده بود مقابل تیم هیات گلف اصفهان با تساوی سه بر سه متوقف شد اگرچه تیم ملی حفاری به برخی از بازیکنان کلیدی خود استراحت داد. در بازی دیگر این گروه تیم شهید شهنی مسجدسلیمان با نتیجه چهار بر 2 از سد تیم تاراز مسجدسلیمان عبور کرد.
رییس هیات گلف خوزستان گفت: در این گروه تیم های ملی حفاری و تاراز مسجدسلیمان راهی مرحله نیمه نهایی شدند همچنین تیم شهید شهنی مسجدسلیمان به عنوان دیگر تیم سقوط کننده راهی لیگ پایین تر شد. دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ اوایل اسفتدمان برگزار خواهد شد.
وی در ادامه به برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی در شهرستان امیدیه بدون هماهنگی با هیات گلف استان اشاره کرد و گفت: بی شک ما از برگزاری این گونه کارگاه های آموزشی استقبال می کنیم چرا که هدف ما توسعه گلف خوزستان است اما انتظار داریم که هیات های شهرستانی برای برگزاری این گونه کلاس ها با هیات استان هماهنگی لازم را انجام دهند همچنین بهتر است که فدراسیون، این نوع کارگاه های آموزشی را با مجوز هیات استان برگزار کند.
مسابقات لیگ برتر گلف باشگاه های کشور با شرکت هشت تیم در 2 گروه پیگیری می ‌شود و پنج تیم از خوزستان در این مرحله حاضر هستند.
نتایج بازی‌های هفته ششم لیگ برتر گلف به شرح ذیل است:
گروه اول:
سورتمه اهواز 4- هیات گلف شاهین شهر یک
نفت مسجدسلیمان 4- هیات گلف قم 2
گروه دوم:
شهنی فیض مسجدسلیمان 4- تاراز مسجدسلیمان 2
ملی حفاری اهواز 3- هیات گلف اصفهان 3
9879/6068

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس