والیبالیست های گلستان در تور ساحلی کیش خوش درخشیدند


والیبالیست های گلستان در تور ساحلی کیش خوش درخشیدند

گرگان - ایرنا - مسابقات تور سه ستاره والیبال ساحلی جزیره کیش که با حضور 20 تیم به مدت سه روز در این جزیره در حال برگزاری بود عصر امروز جمعه با درخشش والیبالیست های گلستان به کار خود پایان داد.

دبیر هیات والیبال استان گلستان در این باره گفت: این مسابقات از 24 بهمن و با حضور بیست تیم مشتمل بر بازیکنان ملی پوش رده های مختلف سنی والیبال ساحلی در هشت گروه در پلاژ آقایان جزیره کیش آغاز شد.
حسین مقدم راد در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان هر دو تیم حاضر در دیدار پایانی این رقابتها را والیبالیست های ساحلی گلستان تشکیل می دادند.
وی اضافه کرد: تیم 'موسسه ورزش کیش' با ترکیب عبدالرحمن رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی موفق شد تیم 'البیک' را با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی با نتیجه دو بر صفر شکست داده و به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یابد.
وی اظهار داشت: در دیدار رده بندی نیز تیم 'بهکیش' با ترکیب پرویز فرخی و بهنام توکلی از گلستان دو بر یک مغلوب 'اوج رامسر' شد و به عنوان چهارمی این مسابقات بسنده کرد.
بهمن سالمی، عبدالحامد میرزاعلی، پرویز فرخی، بهمن قلیپوری، آق محمد سلاق، وحید نیکوفر، بهنام توکلی، آرش وکیلی، عبدالرحمن رئوفی، رسول یمرلی، سینا عنایتی ،کامران گرگانی و وحید نیکوفر از جمله بازیکنان گلستانی حاضر در این رقابتها بودند.
استان گلستان در رشته ورزشی والیبال ساحلی در کشور صاحب نام است.
7333/2729

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی