هشدار پپ گواردیولا به بازیکنان منچسترسیتی!


پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، از شاگردانش خواست بازی با نیوپورت کانتی را آسان تصور نکنند. نوشته هشدار پپ گواردیولا به بازیکنان منچسترسیتی! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

هشدار پپ گواردیولا به بازیکنان منچسترسیتی!

گواردیولا: نباید نیوپورت را دست کم بگیریم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۲:۲۳
هشدار پپ گواردیولا به بازیکنان منچسترسیتی!

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، از شاگردانش خواست بازی با نیوپورت کانتی را آسان تصور نکنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیتیزن ها فردا و در رقابت های FA CUP، به مصاف تیم ناشناخته اما شگفتی ساز نیوپورت کانتی در جام امسال خواهند رفت و گواردیولا اذعان داشت که ممکن است به برخی بازیکنان ذخیره در این مسابقه میدان بدهد.

پپ گواردیولا گفت:

“بنجامین مندی و ونسان کمپانی برای دیدار فردای منچسترسیتی آماده نبوده و قادر به بازی کردن نیستند. ما قصد داریم در این دیدار با ترکیبی قدرتمند راهی میدان شویم اما به جز این دو بازیکن غایب دیگری وجود ندارد و شاید ما به برخی بازیکنان که کمتر شانس بازی کردن دارند میدان بدهیم.”

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی گفت:

“ما برای تیم نیوپورت کانتی احترام زیادی قائل هستیم. آنها در این رقابت ها عملکرد فوق العاده ای ارائه داده و تیم هایی مانند لسترسیتی و میدلزبورو را شکست داده اند. آنها می توانند هر کاری را که می خواهند با زمین مسابقه انجام دهند اما ما بازی های زیادی از تیم نیوپورت را دیده ایم و می دانیم که آنها قادر به انجام هر کاری هستند.

اگر حس کنیم به خاطر حضور حریف در دسته پایین تر، بازی آسانی داریم اشتباه بزرگی مرتکب می شویم و من امیدوارم از آنچه که فصل قبل در ویگان اتفاق افتاد درس بگیریم.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آنِ آن