کار ایکاردی برای ماندن در اینتر دشوارتر از همیشه!


مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی و گلزن اینتر، همچنان در تمرینات گروهی این تیم غایب است. نوشته کار ایکاردی برای ماندن در اینتر دشوارتر از همیشه! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

کار ایکاردی برای ماندن در اینتر دشوارتر از همیشه!

ایکاردی؛ همچنان غایب تمرینات اینتر
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۲:۳۲
کار ایکاردی برای ماندن در اینتر دشوارتر از همیشه!

مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی و گلزن اینتر، همچنان در تمرینات گروهی این تیم غایب است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شرایط برای ماندن ایکاردی در اینتر دشوارتر از همیشه شده و این ستاره ۲۶ ساله بعد از مشکلات چند روز اخیر، امروز نیز به دلیل مصدومیت در تمرینات تیمش غایب است.

توئیتر رسمی این باشگاه ساعتی قبل اعلام کرد مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر امروز نیز به دلیل احساس درد در زانوی راست خود در تمرین گروهی تیمش شرکت نکرده و به تنهایی به پیگیری درمان و فیزیوتراپی در کمپ آپیانو جنتیله باشگاه اینتر پرداخت.

ایکاردی که اینتر را در جریان سفر به اتریش برای دیدار مقابل راپیدوین در لیگ اروپا همراهی نکرده بود، شرایط خوبی در این باشگاه ندارد و بعد از تصمیم کادر مدیریتی مبنی بر پس گرفتن بازوبند کاپیتانی از او، اختلافات بین اینتر و مائوریتو به اوج رسیده است.

صحبت های جنجالی واندا نارا در یک برنامه تلویزیونی باعث عصبانیت سران باشگاه اینتر و اخذ تصمیمات اخیر شده و حالا اوضاع برای ماندن ایکاردی در سن سیرو دشوارتر از همیشه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس