احتمال بازگشت اسطوره سرخپوشان بالا رفت!


اریک کانتونا؛ اسطوره باشگاه منچستریونایتد ممکن است به این باشگاه انگلیسی بازگردد. نوشته احتمال بازگشت اسطوره سرخپوشان بالا رفت! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

احتمال بازگشت اسطوره سرخپوشان بالا رفت!

احتمال بازگشت اریک کانتونا به منچستریونایتد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۳
احتمال بازگشت اسطوره سرخپوشان بالا رفت!

اریک کانتونا؛ اسطوره باشگاه منچستریونایتد ممکن است به این باشگاه انگلیسی بازگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه منچستریوناید که با استخدام موقت اولگنار سولسشر کمی به اوضاع خود سر و سامان بخشیده است، به دنبال استخدام یک مدیر ورزشی است، کسی که بتواند کنترل ساختار باشگاه را برعهده بگیرد و به ارزش‌های باشگاه و فلسفه کاری این باشگاه توجه ویژه‌ای داشته باشد. بر اساس گزارش شبکه رادیویی «تاک اسپورت» انگلیس، اریک کانتونا شانس بالایی برای احراز این پست دارد. هافبک پیشین شیاطین سرخ که به «پادشاه اریک» معروف است، جایگاه ویژه‌ای در بین هواداران منچستریونایتد دارد و باتوجه به کاریزمایی که دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای پست مدیر ورزشی تیم فوتبال منچستریونایتد باشد.

اریک کانتونا که بین سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۷ عضو منچستریونایتد بود و محبوبیت بالایی در بین هواداران این تیم داشت، پیش از این در نظرسنجی مجله رسمی باشگاه منچستریونایتد (اینساید یونایتد) عنوان بزرگترین بازیکن تاریخ این باشگاه انگلیسی را از آن خود کرده بود. کانتونا از زمانی که در سال ۱۹۹۷ به دوران بازیگری خود با پیراهن شیاطین سرخ پایان داد، تا کنون فعالیت فوتبالی خیلی جدی‌ای نداشته است.

از گری نویل، پل میچل، مونچی، فابیو پاراتیچی و آندره‌آ برتا به عنوان دیگر گزینه‌های منچستریونایتد برای پست مدیر ورزشی این تیم یاد شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) هشت حقیقت جالب در مورد اژد‌های کومودو