رشد 40 درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران طی 11 ماه


مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب و دوایر ستاد استان اصفهان از رشد 40 درصدی منابع قرض الحسنه و پرداخت بیش از یک میلیون 16 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه طی 11 ماه گذشته خبر داد.

رشد 40 درصدی منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران طی 11 ماه
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب و دوایر ستاد استان اصفهان از رشد ۴۰ درصدی منابع قرض الحسنه و پرداخت بیش از یک میلیون ۱۶ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه طی ۱۱ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، دکتر مرتضی اکبری به منظور ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان اصفهان در تحقق برنامه های تدوین شده و اعلام راهبردهای مناسب برای رسیدن به اهداف ترسیمی در فرصت باقی مانده از سال به این استان سفر کرد.

بررسی عملکرد شعب و دوایر ستادی استان اصفهان، ارزیابی شاخص های مدیریت منابع و مصارف، بررسی وضعیت مطالبات و نحوه پیگیری شعب در وصول معوقات، مطالعه در خصوص پتانسیل های موجود و عملکرد این مدیریت در جذب منابع پایدار از اهداف این بازدید ها بود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در بازدید از شعب استان اصفهان با اشاره به رشد ۴۰ درصدی منابع جذب شده در سال جاری، بیان داشت: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، این بانک توانسته است به همت کارکنان جوان خود نسبت به پایان سال گذشته، ۴۰ درصد رشد منابع داشته باشد.

وی افزود: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهرایران گام های موثر و شایسته ای را در مسیر پیشرفت و ارائه خدمات مطلوب به هموطنان برداشته است و همکاران ما باید تلاش کنند تا این تعالی و رشد ادامه دار باشد.

دکتر اکبری تصریح کرد: این بانک در طول فعالیت خود بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان واقعی جامعه پرداخت کرده است که ۷۵۲ هزار فقره آن در سال گذشته و بیش از یک میلیون و ۱۶ هزار فقره آن در سال جاری پرداخت شده است.

وی از همکاران خواست تا در سالی آتی نیز با سرلوحه قرار دادن اهداف و برنامه های راهبردی برای پیشرفت و شکوفایی بانک تلاش کنند و با ارائه خدمات بیشتر به اقشار ضعیف و متوسط جامعه به توانمندسازی و رفع مایحتاج ضروری آنان کمک کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح