اضافه شدن دو خوردوی جدید به عنوان Call of Duty: Black ops 4 +فیلم


گزارش‌ اخیری که از بروزرسانی جدید Call of Duty: Black ops 4 منتشر شده‌ است، به ما از حضور دو خودروی جدید در این عنوان خبر می‌دهد.

اضافه شدن دو خوردوی جدید به عنوان Call of Duty: Black ops 4 +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خبری که در ادامه می‌خوانید، احتمالاً برای بعضی‌های دور از انتظار است. پس از انتشار چند ویدئو تبلیغاتی از بروزرسانی بعدی عنوان Call of Duty: Black Ops 4 ابتدای امروز خبری از این ارتقای جدید پخش شد که مثل بمب در فضای مجازی صدا کرد.

به گفته این خبر زمانی که بروزرسانی جدید در سه‌شنبه هفته بعد منتشر شود، حداقل دو خودروی دیگر به ماد BlackOut اضافه خواهند شد.

همان طور که در می‌توان در ویدئویی که در آخر این خبر گذاشته شده دید، دو خودروی جدید شامل یک خودروی قدرتمند و یک ماشین پلیس شاسی بلند به Blackout اضافه شده‌اند. ما اطلاعات خاصی درباره این دو خودرو نداریم اما بر اساس ویدئو منتشر شده حداقل می‌دانیم که این خودروها سریع‌تر و قدرتمندتر از مدل‌های دیگر هستند. ما این مسئله را از حرکت سریع این خودروها در مقابل دوربین و فرار آن‌ها از دست بالگردها فهمیدیم.

مطمئناً این خودروهای جدید با بروزرسانی بعدی مطابقت دارند زیرا بر طبق اخبار جدید این بروزرسانی حول محور دزدی، مشکلات امنیتی و موارد این چنینی متمرکز است. در اوایل این هفته تایید شد که یکی از نقشه‌های Black Ops Pass که در سه شنبه منتشر می‌شود، یک ایستگاه پلیس خواهد بود، در حالی که یکی دیگر از شایعات معتقد است این نقشه در جای دیگری قرار دارد.

طبق گفته‌های Activison این عظیم‌ترین بروزرسانی است که برای Black Ops 4 تا به الان انجام شده و سازندگان این اثر در رابطه با این مسئله بسیار جدی هستند. تا به الآن مشخص شده که این بروزرسانی چند ماد، نقشه‌های چندنفره، نقشه‌های اصلی بازی، چند خودرو و اسلحه‌ جدید به این عنوان اضافه می‌کند. البته هنوز در مورد بخش زامبی این عنوان صحبتی نشده است. در حال حاضر، شایعه‌ای وجود دارد که اعضای Black Ops Pass نسخه ریمستر زامبی Nuketown را دریافت می‌کنند، گرچه هیچ چیز تایید نشده است.

بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد

انتهای پیام/

بروزرسانی جدید عنوان Call of Duty: Black Ops 4

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو