عزم مردم بحرین برای ادامه مبارزه با وجود تشدید سرکوبگری آل خلیفه


عزم مردم بحرین برای ادامه مبارزه با وجود تشدید سرکوبگری آل خلیفه

شیخ محمد حسن خجسته یکی از شخصیت‌های سیاسی مذهبی انقلاب بحرین بر عزم مردم این کشور برای ادامه مبارزه با ظلم و دیکتاتوری آل خلیفه در هشتمین سالگرد انقلاب فوریه تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، انقلاب مسالمت آمیز مردم بحرین وارد نهمین سال خود شده است، انقلابی که با وجود سرکوبگری و ظلم بیش از حد آل خلیفه، همچنان با قدرت به حرکت خود ادامه می‌دهد.

شیخ محمد حسن خجسته از شخصیت‌های سیاسی برجسته انقلابیون بحرین بر عزم ملت این کشور برای مبارزه با ظلم تاکید کرد و گفت مردم بحرین هرگز از مواضع خود عقب نشینی نخواهد کرد و به مقاومت و ایستادگی و مبارزه خود ادامه خواهد داد.

خجسته که پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران و به مناسبت هشتمین سالگرد انقلاب مسالمت آمیز مردم بحرین سخن می‌گفت، مردم بحرین را ملتی حسینی به مرجعیت شیخ عیسی قاسم دانست و گفت ملت بحرین به پشتیبانی و قرار گرفتن ملت ایران در کنار خود نیازمند است.

وی با اشاره به گذشت هشت سال از انقلاب مسالمت آمیز بحرین اعلام کرد هشت سال پیش در میدان لوءلوء منامه، بیش از 70 درصد مردم بحرین تظاهرات مسالمت آمیز برگزار کردند، اما با سرکوبگری ارتش‌های بحرین و متحدانش همچون امارات، سعودی و کویت قرار گرفتند و با وجود این سرکوبگری، هرگز خللی در عزم و اراده آنها که دشمنان خواهان آن بودند، ایجاد نشد.

این شخصیت مبارز برجسته انقلاب بحرین با اشاره به چپاول ثروت‌های این کشور از سوی رژیم آل خلیفه، اقتصاد این کشور را به سبب فساد این رژیم، در آستانه ورشکستگی توصیف کرد.

خجسته به صدور احکام ظالمانه علیه انقلابیون بحرین از زمان آغاز انقلاب تا کنون اشاره کرد و از بازداشت ظالمانه 15 هزار نفر از شهروندان و شکنجه بیش از پنج هزار نفر و همچنین سلب تابعیت شمار زیادی از آنها خبر داد.

این شخصیت برجسته معارضان بحرینی از ادامه نقض گسترده حقوق بشر و گسترش فساد در رژیم آل خلیفه در هشمین سال انقلاب بحرین خبر داد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است