طارمی هافبک چپ جدید الغرافه؟


طارمی هافبک چپ جدید الغرافه؟

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال الغرافه در شکست روز گذشته مقابل ام صلال در پست جدیدی به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، طارمی که در این مسابقه دوباره به ترکیب الغرافه بازگشته بود، روی تنها گل تیمش تاثیر گذاشت. گلی که البته بعد از 10 نفره شدن الغرافه در دقیقه 30، با دوگل حریف پاسخ داده شد تا این تیم قطری با شکست به دیدار ذوب آهن بیاید.


ذوبی ها که روز یکشنبه به قطر سفر می کنند تا در مرحله دوم پلی آف لیگ قهرمانان مقابل الغرافه قرار بگیرند، امیدوارند فرم این تیم قطری شبیه به همان چیزی باشد که در بازی شب گذشته نشان داد. جالب اینکه طارمی نه در پست مهاجم که به عنوان هافبک چپ تیم الغرافه بازی کرد که این موضوع هم خوشایند ذوبی هاست.


آخرین باری که یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان با تیم الغرافه بازی کرده با 3 گل شکست خورده است. الغرافه در دیداری که البته توپ و میدان بیشتر در اختیار تراکتورسازی بود، حریف سرخپوش ایرانی خود را با درخشش طارمی و اشنایدر شکست داد.

مهدی طارمی که در این بازی پایه‌گذار یکی از گل‌های تیمش بود در پایان بازی مورد تمجید سرمربی الغرافه نیز قرار گرفت. کریستین گورکوف، سرمربی فرانسوی این تیم با اشاره به نمایش این بازیکن ایرانی اعلام کرد او در این بازی به خوبی توانسته از پس وظایف محوطه بر آید و در فرصت سازی برای هم‌تیمی‌هایش نیز نمایش قابل توجهی علیرغم 10 نفره تیم به جا گذاشته است.


باید دید مهدی طارمی در لیگ قهرمانان آسیا که در دوره‌های قبلی با نمایش موفق او همراه بوده، اینبار برابر ذوب آهن اصفهان و شاگردان علیرضا منصوریان چه عملکردی خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی