مشکلات کشور با مدیریت جهادی حل می‌شود


مشکلات کشور با مدیریت جهادی حل می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مشکلات باید با مدیریت جهادی حل شود، گفت: باید منشور دهه پنجم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد، جاری و ساری شود.

مشکلات کشور با مدیریت جهادی حل می‌شود

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان روز گذشته، 25 بهمن‌ماه در اجلاسیه مجمع بسیج استان کرمان با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی گفت: در بحث کوتاه‌مدت از همه امکانات استفاده می‌کنند که در کشور آشوب و ناامنی ایجاد کنند.
وی افزود: دشمنان و استکبار طی 11 ماه گذشته سراغ همه اقشار رفتند به انحای مختلف و تهییج و تشویق کردند و وعده دادند اما در هیچ یک از این حرکت‌ها موفق نشدند که ایجاد آشوب کنند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در برنامه میان مدت به‌دنبال فشار اقتصادی، تحریم‌ها و ایجاد یأس و ناامیدی نسبت به شرایط کنونی و آینده انقلاب هستند، بیان کرد: دشمن عدم کارآیی و کارآمدی نظام و یأس و ناامیدی را دنبال می‌کنند و از همه ابزار خود استفاده می‌کنند تا به این اهداف خود برسند.
وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی کشور به تحریم‌ها برنمی‌گردد بلکه 70 درصد به داخل برمی‌گردد و اینکه اقتصاد مقاومتی را اجرا نمی‌کنیم با مفاسد اقتصادی برخورد قاطع نمی‌شود و مدیریت جهادی نداریم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مشکلات باید با مدیریت جهادی حل شود، گفت: باید منشور دهه پنجم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد، جاری و ساری شود.
ابوحمزه اظهار کرد: در استان کرمان با این همه ظرفیت و منابع همه مشکلات قابل حل است، متأسفانه برخی به شدت دنبال قدرت و ثروت هستند که باید با آنها برخورد شود.
وی با اشاره به انجام فعالیت در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در قالب سه دهستان در حدود 100 روستا در ریگان، نرگسان عنبرآباد و شهداد تأکید کرد: بروکراسی اداری نمی‌گذارد روحیه جهادی و انقلابی کار را انجام دهند، خیلی از مشکلات با روحیه انقلابی و جهادی قابل رفع است.
ابوحمزه با تأکید بر اینکه مردم باید مطالبه‌گر شوند و مسئولان هم باید پاسخگوی مردم باشند، گفت: طرح هر مسجد یک حقوقدان، طرح میز خدمت در بسیج ادارات، طرح بسیج همگام با کشاورز و راه‌اندازی کلینیک تخصصی در حوزه صنعت از جمله اقدامات اقشار بسیج در راستای رفع مشکلات مردمی است که دنبال می‌شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان