شکست آرسنال، لاتزیو و برد اینتر در ادامه مرحله حذفی لیگ اروپا


شکست آرسنال، لاتزیو و برد اینتر در ادامه مرحله حذفی لیگ اروپا

آرسنال مقابل باته شکست خورد، لاتزیو در خانه باخت را پذیرفت و اینتر در اتریش به برتری رسید.

آرسنال مقابل باته شکست خورد، لاتزیو در خانه باخت را پذیرفت و اینتر در اتریش به برتری رسید.

به گزارش وبسایت نود، مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، پنج شنبه شب با انجام هشت بازی دیگر پیگیری شد که در مهمترین مسابقات آرسنال و لاتزیو شکست خوردند، سویا و اینتر هم برد در خارج از خانه رسیدند.

آرسنال پنج شنبه شب میهمان باته بوریسف بود که در نهایت در این مسابقه با یک گل شکست خورد. توپچی ها که در این مسابقه عملکرد قابل قبولی هم نداشتند با گل دقیقه 45 دراگون 1-0 باخت را پذیرفتند. ضمن اینکه در دقیقه 85 لاکازت با ضربه آرنج بازیکن حریف را مورد هدف قرار داد و با دریافت کارت قرمز، بازی برگشت را از دست داد.

کراسنودار در روسیه میزبان بایرلورکوزن بود که در نهایت این مسابقه با تساوی 0-0 پایان یافت. بنفیکا دست به کار بزرگی زد و در ترکیه توانست 2-1 گالاتاسرای را شکست دهد. سالویو در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی بازی را 1-0 به نفع بنفیکا کرد سپس دیانه در دقیقه 54 بازی را 1-1 کرد ولی سفروویچ در دقیقه 64 نتیجه را 2-1 به نفع میهمان کرد.

سویا هم در ایتالیا نتیجه ای عالی کسب کرد و توانست با یک گل لاتزیو را شکست دهد. تک گل این بازی توسط بن یدر در دقیقه 22 رقم خورد.

المپیاکوس و دیناموکیف در یونان به تساوی 2-2 رسیدند. دیناموکیف در دقیقه 89 به گل تساوی رسید. رن هم در فرانسه نتوانست به برتری برسد و بازی 3-1 برده را در مقابل بتیس از دست داد. تیم اسپانیایی در دقیقه 90 به گل تساوی رسید تا این مسابقه با تساوی 3-3 به اتمام برسد.

اینتر در اتریش موفق شد با تک گل دقیقه 39 مارتینز از روی نقطه پنالتی راپیدوین را 1-0 شکست دهد. دیدار اسلاویاپراک و خنک هم با تساوی 0-0 پایان یافت.

1878

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا