جزئیات تازه‌ای از فیلم Breaking Bad منتشر شد


جزئیات تازه‌ای از فیلم Breaking Bad منتشر شد

به تازگی اخباری از فیلم Breaking Bad منتشر شده است که محوریت داستان آن را بر وقایع زندگی شخصیت جسی پینکمن درست بعد از آخرین قسمت سریال تایید می‌کند. ساخت فیلم Breaking Bad توسط برایان کرانستون تایید شد اخبار اولیه‌ی منتشر شده از این فیلم اشاره‌ی کوتاهی به بازگشت یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال Breaking Bad داشت. حال بر اساس گفته‌های سایت The...

به تازگی اخباری از فیلم Breaking Bad منتشر شده است که محوریت داستان آن را بر وقایع زندگی شخصیت جسی پینکمن درست بعد از آخرین قسمت سریال تایید می‌کند.

اخبار اولیه‌ی منتشر شده از این فیلم اشاره‌ی کوتاهی به بازگشت یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال Breaking Bad داشت. حال بر اساس گفته‌های سایت The Hollywood Reporter، این فیلم قرار است با محوریت بر شخصیت جسی پینکمن، به اتفاقات بعد از قسمت پایانی سریال بپردازد. در حرکتی هوشمندانه، اکران این فیلم برای اولین بار در شبکه‌ی نتفلیکس برنامه ریزی شده است. سپس بعد از چندی، فیلم Breaking Bad برای عرضه در زادگاه خودش یعنی شبکه‌ی AMC آماده خواهد بود. این استراتژی دقیقا عکس حرکتی است که تهیه کنندگان سریال Breaking Bad برای افزایش آمار بییندگان انجام داده بودند. پخش اولیه‌ی سریال بر عهده‌ی شبکه‌ی AMC بود و تهیه کنندگان آن برای معرفی بهتر داستان، حقوق انحصاری پخش آن را به شبکه‌ی نتفلیکس واگذار کردند. «وینس گیلیگان» (Vince Gilligan) که آثاری همچون سریال Breaking Bad و پیش در آمد آن، Better Call Saul را در کارنامه دارد، کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

حضور ارون پاول برای ایفای نقش دوباره در این فیلم صددرصد است اما از طرفی، بازگشت برایان کرنستون در نقش والتر وایت که در لحظات پایانی سریال با او وداع گفتیم، هنوز جای سوال دارد. ستاره‌های اورجینال سریال، برایان کرنستون، اخیرا برای تجدید نقش خود در فیلم ابراز علاقه کرد و خاطر نشان کرد که از هرگونه آگاهی نسبت به جرییات این فیلم بی اطلاع است. وی حتی بارها از ایده‌ی ساخت فیلم Breaking Bad نیز استقبال کرده بود. برایان در مصاحبه‌ای در تاریخ 7 نوامبر بیان کرد که حضور شخصیت والتر وایت با ابهاماتی همراه بوده و وی تاکنون حتی فیلم‌نامه‌ای در ارتباط با این فیلم دریافت نکرده است. وی همچنین در مصاحبه‌ای گفته بود که:

در داستان سریال با حفره‌هایی مبهم روبه رو می‌شویم که پتانسل توضیحات بیشتری را دارند اما بنا به دلایلی، در روند سریال رها شدند. اما ایده‌ی اصلی پشت فیلم، به راستی که رضایت طرفداران را به‌دنبال خواهد داشت؛ چرا که کماکان با پرداختن به برخی از شخصیت‌های سریال، حفره‌های مبهم داستان را نیز پر می‌کند.

با اینکه هنوز احتمال کوچکی در رابطه با تجدید حضور والتر وایت در فیلم Breaking Bad وجود دارد، با این حال برایان کرنستون امروز در لابه‌لای حرف‌هایش گفت:

مگه میشه؟ نکنه می‌خواهند جسد مرا روی تختی یا چیز دیگری به نمایش بگذارند؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
جزئیات تازه‌ای از فیلم Breaking Bad منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!