تصاویر لو رفته از ماشین 2019 آلفا رومئو ریسینگ


فرمول یک ایران – برای اولین بار تصاویری از ماشین 2019 تیم فرمول یک آلفا رومئو ریسینگ منتشر شده که مبدا آن ایتالیا است. در اوایل ماه جاری بود که اعلام شد اثری از نام تیم سائوبر در فصل 2019 فرمول یک وجود نخواهد داشت و در فصل آینده شاهد تیم آلفا رومئو ریسینگ خواهیم بود. تصاویر منتشر شده از فیورانو نشان می دهد که کیمی رایکونن پشت ماشین آلفا قرار...

فرمول یک ایران – برای اولین بار تصاویری از ماشین 2019 تیم فرمول یک آلفا رومئو ریسینگ منتشر شده که مبدا آن ایتالیا است.

در اوایل ماه جاری بود که اعلام شد اثری از نام تیم سائوبر در فصل 2019 فرمول یک وجود نخواهد داشت و در فصل آینده شاهد تیم آلفا رومئو ریسینگ خواهیم بود.

تصاویر منتشر شده از فیورانو نشان می دهد که کیمی رایکونن پشت ماشین آلفا قرار گرفته و شاهد پوشش قرمز و مشکی بر روی ماشین هستیم و این بدین معنی است که تیم آلفا رومئو در روز پنج شنبه یکی از دو فرصت تست ماشین برای ضبط ویدیوی تبلیغاتی را پیش از شروع تست های پیش فصل در هفته آینده استفاده کرده است.

تصاویر لو رفته از ماشین 2019 آلفا رومئو ریسینگتصاویر لو رفته از ماشین 2019 آلفا رومئو ریسینگ کیمی رایکونن – آلفا رومئو 2019

پوشش ظاهری این ماشین شامل ترکیبی از قلب ها نیز می باشد که ممکن است دلیل این کار اولین تست این ماشین در روز ولنتاین باشد.

در هر صورت نامی برای ماشین 2019 تیم آلفا رومئو انتخاب نشده و رونمایی رسمی این تیم در روز دوشنبه ی هفته آینده و قبل از آغاز تست های پیش فصل فرمول یک 2019، در بارسلونا خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنج عضو استان قم به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی "قاف" راه یافتند