دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در فارس


دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در فارس

‌فرمانده انتظامی استان فارس گفت: افرادی که به بهانه ثبت‌نام مردم برای سفر به عتبات عالیات، مبلغ 6 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، در شیراز دستگیر شدند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در فارس

‌فرمانده انتظامی استان فارس گفت: افرادی که به بهانه ثبت‌نام مردم برای سفر به عتبات عالیات، مبلغ ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند، در شیراز دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پلیس فارس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه خانمی با جعل عنوان مددکار اداره کل زندان‌ها و تحت عنوان اعزام کاروان زیارتی به عتبات عالیات با هزینه یک سوم بها و تعهد پرداخت دو سوم از طریق خیرین، اقدام به کلاهبرداری کرده است، موضوع شناسایی و دستگیری این فرد به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات قرار گرفت.

او گفت: مأموران پلیس اطلاعات استان فارس پس از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند مخفیگاه متهم و یک نفر از همدستانش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مأموران موفق شدند هر دو کلاهبردار را در حالی‌که قصد داشتند از فارس خارج شوند، دستگیر کند، گفت: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی به ۳۰۰ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۶ میلیارد ریال اقرار کردند.

گودرزی توصیه کرد که شهروندان برای ثبت نام عتبات عالیات از طریق دفاتر تحت نظارت حج و زیارت اقدام کنند و فریب افراد کلاهبردار را نخورند.

کشف ۴۲۰ رأس دام قاچاق در"خرمبید "

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین از توقیف ۳ دستگاه کامیون حامل ۴۲۰ رأس دام قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در شهرستان "خرمبید" خبر داد.

گودرزی ادامه داد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان "خرمبید" حین کنترل خودروهای عبوری در یک عملیات همزمان و موفق پلیسی به ۳ دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک شدند و دستور ایست را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این خودروها، ۴۲۰ رأس احشام بدون پروانه بهداشتی و مجوز حمل کشف کردند، عنوان داشت: در این خصوص ۳ نفر دستگیر شدند.

گودرزی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام قاچاق مکشوفه، ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ بفرمایید شام