مشاوره رایگان و تخصصی و تخفیف ویژه خدمات نیلگام در نمایشگاه بین‌المللی


دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از 23 بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شده‌است و گروه شرکت‌های نیلگام یکی از خوشنام‌ترین و معتبرترین شرکت‌های ایران در ارائه خدمات تخصصی ویزا...

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از 23 بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شده‌است و گروه شرکت‌های نیلگام یکی از خوشنام‌ترین و معتبرترین شرکت‌های ایران در ارائه خدمات تخصصی ویزا و وقت سفارت به همراه بسیاری از فعالان عرصه توریسم و صنایع‌ گردشگری میزبان مقامات، علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

مجموعه شرکت‌های نیلگام که اخیراً جشن 150 نفره شدن خود را برگزار کرد نیز از نخستین روز این رویداد در غرفه 33 سالن 38 میزبان همکاران و علاقه‌مندان محترم به سفر و گردشگری خواهد بود. همچنین به مناسبت 150 نفره شدن مجموعه نیلگام، مدیران شرکت پیشنهاد‌اتی جذاب را برای آژانس‌های همکار و حتی مسافران نوروزی حاضر در این نمایشگاه در نظر گرفته‌اند که شامل مشاوره رایگان و تخفیف‌های هیجان‌انگیز در خصوص تمامی خدمات شرکت خواهد بود.

مشاوره رایگان و تخصصی و تخفیف ویژه خدمات نیلگام در نمایشگاه بین‌المللی

آفرهایی که به عمده خدمات شرکت همچون ویزای تضمینی کانادا، وقت سفارت انگلیس و آمریکا، پذیرش و ویزای تحصیلی اروپا، پیکاپ پاسپورت و ویزای شینگن مربوط می‌شوند و در دسترس بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

کارمندان و کارشناسان بخش‌های مختلف مجموعه شرکت‌های نیلگام از نخستین روز آغاز نمایشگاه با حضور در غرفه نیلگام آماده ارائه توضیحات و مشاوره تخصصی به مراجعین محترم خواهند بود.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی این صنعت در کشور است که هرساله فعالان عرصه گردشگری می‌کوشند با ارتباط مستقیم با بازدیدکنندگان خدمات تخصصی خود را معرفی کنند.

مشاوره رایگان و تخصصی و تخفیف ویژه خدمات نیلگام در نمایشگاه بین‌المللی

دوازدهمین دوره این نمایشگاه نیز همچون سنوات گذشته تا 26 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران واقع در خیابان سئول برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 الی 17 از سالن‌ها و غرفه‌های فعال دیدن کنند.

هلدینگ نیلگام که طی 10 سال گذشته با نام تجاری ایران-آنکارا همراه مرجعی معتبر و قابل اطمینان در عرصه ارائه خدمات تخصصی و VIP ویزا و وقت سفارت، پیکاپ پاسپورت و اخذ اقامت و مهاجرت به اروپا و کانادا برای متقاضیان محسوب می‌شده از سال 97 با برند گروه شرکت‌های نیلگام متشکل از شرکت‌های نیلگام سفر، نیلگام مهاجر و دارالترجمه رسمی با حضور در این دوره نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان مراجعین محترم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس