توئیتر نتانیاهو پیام «جنگ با ایران» را حذف کرد +عکس


توئیتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی پیامی که در آن ادعایی درباره «جنگ با ایران» مطرح شده بود را حذف کرد.

صراط:

حساب کاربری «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در توئیتر، پیامی که خواستار «جنگ با ایران» شده بود را حذف کرد.

به گزارش فارس حساب کاربری نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در توئیتر ساعاتی قبل‌تر مدعی شده بود بنیامین نتانیاهو قصد دارد برای پیشبرد «هدف مشترک جنگ با ایران» با سران کشور‌های عربی دیدار خواهد کرد.

توئیتر نتانیاهو پیام «جنگ با ایران» را حذف کرد +عکس

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: «به نشستی با حضور ۶۰ وزیر خارجه و سفیران کشور‌های سراسر جهان علیه ایران می‌روم. مسئله مهم درباره این نشست که مخفی هم نیست این است که نمایندگان کشور‌های عربی نشستی علنی با اسرائیل برای پیشبرد منفعت مشترک جنگ با ایران برگزار می‌کنند.»

در حال حاضر، این توئیت حذف شده و به جای عبارت «جنگ با ایران»، «مبارزه با ایران» جایگزین شده است.

«محمد جواد ظریف» هم به توئیت اولیه نتانیاهو پاسخ داده و آن را «توهمات» او توصیف کرده بود.

ظریف، عکسی از متن سخنان نتانیاهو به زبان انگلیسی گرفته و در پاسخ به آن نوشته است: «همیشه از توهمات نتانیاهو با خبر بوده‌ایم. الان، دنیا-و حاضران در سیرک ورشو-هم از آن با خبر شدند.»

اصرار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای معرفی این نشست به عنوان تریبونی برای مقابله با ایران در حالی صورت می‌گیرد که دولت‌های آمریکا و لهستان مجبور شده‌اند از دستور کار ضدایرانی این نشست عقب‌نشینی کرده و علناً اعلام کنند اهداف نشست ورشو فراتر از تمرکز صرف بر ایران است.

علی‌رغم این عقب‌نشینی، نشست ورشو باز هم مورد استقبال چندانی واقع نشد و کشور‌های اروپایی ترجیح دادند از حضور در آن خودداری کرده و یا در سطح بسیار پایین در آن شرکت کنند.

به نظر می‌رسد اصرار نتانیاهو برای مرتبط کردن حضورش در این نشست با مقابله با ایران بیش از هر چیز به بحران‌های داخلی این رژیم و تلاش او برای فرار از شکست در انتخابات ارتباط دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن