تهیه دسر شکلاتی | دو روش ساده تهیه دسر شکلاتی


تهیه دسر شکلاتی | دو روش ساده تهیه دسر شکلاتی

تهیه دسر شکلاتی : چگونه دسر شکلاتی را تهیه کنیم ؟ مواد لازم تهیه دسر شکلاتی چیست ؟ در اینجا با مقاله ای درباره کیک و دسر و شیرینی ، مواد لازم تهیه دسر شکلاتی در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.     دسر شکلاتی لیوانی ، تهیه دسر شکلاتی     دسر … نوشته تهیه دسر شکلاتی | دو روش ساده تهیه دسر شکلاتی اولین بار در پورتال جامع ایران بانو پدیدار شد.

تهیه دسر شکلاتی : چگونه دسر شکلاتی را تهیه کنیم ؟ مواد لازم تهیه دسر شکلاتی چیست ؟ در اینجا با مقاله ای درباره کیک و دسر و شیرینی ، مواد لازم تهیه دسر شکلاتی در خدمت شما هستیم. با ما همراه باشید.

تهیه دسر شکلاتی | دو روش ساده تهیه دسر شکلاتی

دسر شکلاتی لیوانی ، تهیه دسر شکلاتی

دسر شکلاتی نعناییِ ⛱

?طرز تهیه??

?دویست گرم شکلات بن ماری میکنیم سه پیمونه شیر رو با نصف پیمونه شکر روی حرارت میذاریم تا زمانی که شکر داخل شیر حل بشه سه قاشق غذاخوری پودر ژلاتین روبا نصف پیمونه شیر بن ماری میکنیم ومیذاریم ازحرارت بیفته یه پیمونه خامه رو با چنگال میزنیم تا روون بشه و به دمای محیط برسه

?سه دسته کوچیک نعنای تازه روهمراه یه پیمونه آب روی حرارت زیاد،میذاریم تا آب به جوش بیاد بعد اجازه میدیم با حرارت ملایم عصاره نعنا خارج بشه و میزان آب به نصف پیمونه برسه در نهایت شیر و با شکلات و خامه و ژلاتین مخلوط میکنیم و در آخر عصاره نعنا (باید خنک باشه) رو اضافه میکنیم و داخل قالب دلخواهمون میریزیم و یه شب تا صبح داخل یخچال قرار میدیم تا کاملا ببنده.

دسر شکلاتی ⛱


?مواد لازم??

▪️شیر : ۱ لیتر
▪️تخم مرغ : ۱ عدد
▪️آرد : ۳ قاشق غذاخوری

تهیه دسر شکلاتی | دو روش ساده تهیه دسر شکلاتی

دسر شکلاتی زمستانی

▪️پودر کاکائو : ۳ قاشق غذاخوری
▪️شکر : ۷ قاشق غذاخوری
▪️شکلات تلخ : (۸۰ گرم) ۱ پاکت

▪️ مارگارین (یا کره) : ۱ قاشق غذاخوری
▪️کیک و موز برای لایه وسط


?طرز تهیه??

?تمام مواد بجز شکلات و کره را داخل قابلمه ای بریزید و با همزن دستی هم بزنید. روی اجاق در حالیکه مدام هم میزنید بپزید تا به قوام محلبی (مثل فرنی) برسد. مدام هم بزنید چون بلافاصله ته میگیرد. بعد از اینکه جوشید مارگارین و شکلات را اضافه کنید و سریع هم بزنید تا شکلات آب شود. سپس کنار بذارید سرد شود و گاهی هم بزنید تا پوسته نبندد. داخل ظرف های مورد نظر بریزید من برای لایه وسط کیک و موز گذاشتم. روی سوپانگل را به دلخواه خودتان تزیین کنید.

تهیه دسر شکلاتی | دو روش ساده تهیه دسر شکلاتی

دسرهای شکلاتی

تهیه دسر شکلاتی | دو روش ساده تهیه دسر شکلاتی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع دسر و بستنی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس