اسپالتی: گرفتن بازوبند کاپیتانی از ایکاردی، تصمیم سختی بود که با توجه به منافع اینتر باید گرفته می‌شد


اسپالتی: گرفتن بازوبند کاپیتانی از ایکاردی، تصمیم سختی بود که با توجه به منافع اینتر باید گرفته می‌شد

سرمربی نراتزوری تایید کرد او یکی از عوامل گرفتن بازوبند از ایکاردی بوده است.

طرفداری- اینتر روز شلوغ و پر حاشیه ای را سپری کرد؛ بازوبند کاپیتانی از مائورو ایکاردی گرفته شد و از این پس به بازوی سمیر هندانوویچ بسته می شود. ایکاردی نیز پس از مطلع شدن از تصمیم باشگاه، با وجود اینکه نامش در لیست اینتر برای دیدار با راپید وین بود، حاضر نشد با بقیه راهی اتریش شود و در میلان ماند.

به نقل از Football-Italia؛ لوچانو اسپالتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با راپید وین گفت:

بازی مهمی در اتریش خواهیم داشت و سپس زمان کافی برای رسیدگی به وضعیت ایکاردی موجود است. در رابطه با گرفتن بازوبند از او، تصمیمی بود که همراه با مسئولان باشگاه گرفته شد. تصمیم سخت و دردناکی بود اما همه از آن حمایت کردند. تصمیمی بود که در جهت حفظ منافع باشگاه باید گرفته می شد. برای ما سخت بود که این موضوع را به اطلاع ایکاردی برسانیم اما وقتی فهمید بسیار ناامید شد و سپس اعلام کرد همراه با تیم به وین نمی آید.

اگر یادتان باشد بعد از بازی با پارما گفته بودم که باید به یک سری مسائل رسیدگی کنیم و این موضوع دقیقا یکی از همین مسائل بود. در زمان مناسبی این تصمیم گرفته شد. برای یکی از بازیکنان خود (هندانوویچ) خوشحال هستیم و برای دیگری (ایکاردی) ناراحت شدیم.

حواشی در اطراف ایکاردی وجود داشت که به او به عنوان بازیکن و به سایر بازیکنان به عنوان کاپیتان آنها، آسیب می رساند. از این وضعیت خجالت زده هستیم چون کمی شرایط تیم را به هم ریخت. در هر صورت شما باید وقتی عاشق کسی هستید، چیزی را پنهان نکنید و واقعیت را به او بگویید. در نهایت بیایید روی بازی مهم با راپید وین تمرکز کنیم. اگر کسی به چیزی جز نتیجه بازی با راپید وین فکر کند، در مسیر اشتباهی قدم برمی دارد.

پس از این صحبت های اسپالتی، خبرنگاران بازهم در مورد ایکاردی پرسیدند و سرمربی اینتر پاسخ داد:

عجیب است که می بینم اینقدر شما به بازی فردا اهمیت می دهید! ناامیدکننده است که سوالات دائما پیرامون موضوع مشخصی مطرح می شود. راپید وین تیم بسیار خوب و منظمی است که از نظر تاکتیکی همچون بسیاری از تیم های سری آ است. فردا ایکاردی را نداریم اما در عوض لائوتارو در ترکیب خواهد بود و در بازی های اخیر دیدیم که چه کیفیتی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته برای پنجشنبه اموات