واکنش نادر طالب زاده به تحریم خود و همکارانش


واکنش نادر طالب زاده به تحریم خود و همکارانش

دبیر کنفرانس بین المللی افق نو گفت: تحریم‌های آمریکا تاثیری بر ادامه فعالیت‌های ما ندارد و این کنفرانس به روال همیشه و حدود 4 ماه دیگر برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: «نادر طالب‌زاده» درباره لیست جدید تحریم‌های خزانه‌داری آمریکا که در آن نام طالب زاده و «سازمان افق نو» نیز به چشم می‌خورد، گفت: این تحریم‌ها تاثیری بر ادامه فعالیت‌های ما ندارد و ما به روال همیشه به فعالیت‌های خود ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: درد آن‌ها این است که به ما می‌گویند سپاه پشتوانه شماست و با این بهانه‌های واهی ما را تحریم می‌کنند درحالی که ما کارمان را به صورت مستقل انجام می‌دهیم و همواره هم در این مسیر دچار مشکلات مالی بوده‌ایم تا جایی که آخرین دوره را که حدود ۸ ماه پیش برگزار شد با کمک و حمایت آستان قدس رضوی جلو بردیم.

وی اظهارداشت: همه این کار‌ها برگرفته از همان حسد و کینه‌ای است که آمریکا نسبت به ایران دارد و هربار به شکلی جدید بروز و ظهور پیدا می‌کند و این بار هم به این شکل این غده سر باز کرد.

طالب‌زاده تاکید کرد: ما به روال همیشه در ماه می‌که حدود ۴ ماه دیگر است، کنفرانس را برگزار خواهیم کرد و مهمانان بین المللی ما همگی دعوت شده‌اند و از این دعوت نیز استقبال کرده‌اند و به یاری خداوند در موعد مقرر در کنفرانس حضور خواهند یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟