طالع بینی‌ های اسفند ماه (خورشیدی، هندی و چینی)


طالع بینی‌ های اسفند ماه (خورشیدی، هندی و چینی)

طالع بینی‌ های اسفند ماه شامل طالع بینی خورشیدی، هندی و چینی برای متولدین ماه اسفند است که به هر کدام جداگانه پرداخته می‌شود و ویژگی‌های مردان اسفند و زنان اسفند ماهی بررسی می‌شود.

طالع بینی‌ های اسفند ماه (خورشیدی، هندی و چینی)


ستاره | سرویس سرگرمی - زودیاک یا طالع‌بینی بر اساس صور فلکی و ماه‌های تولد بخش تفکیک ناپذیری از فرهنگ کشور‌های بسیاری است. مثلا در فرهنگ غربی همه با نشانه‌های زودیاک یا برج‌های فلکی باستانی مرتبط با عناصر چهارگانه آشنا هستند که عبارتند از:
آتش: برج حمل (Aries)، برج اسد (Leo)، برج قوس (Sagittarius) – فروردین، مرداد، آذر خاک: برج ثور (Taurus)، برج سمبله (Virgo)، برج جدی (Capricorn) – اردیبهشت، شهریور، دی هوا: برج جوزا (Gemini)، برج میزان (Libra)، برج دلو (Aquarius) – خرداد، مهر، بهمن آب: برج سرطان (Cancer)، برج عقرب (Scorpio)، برج حوت (Pisces) – تیر، آبان، اسفند
حال برای هر ماه مطابق هر فرهنگ یک طالعی شناخته‌اند که امروز می‌خواهیم با طالع بینی‌ های اسفند ماه یا برج حوت، طبق سه فرهنگ آشنا شویم.
چنانچه مطالعه قسمتی خاص مد نظر شماست، با انتخاب عناوین ارائه شده به موضوع دلخواه خود برسید:
طالع بینی خورشیدی متولدین اسفند ماه طالع بینی چینی متولدین اسفند ماه طالع‌بینی هندی متولدین اسفند ماه

طالع بینی‌ های اسفند ماه

طالع بینی‌ های اسفند ماه شامل طالع‌بینی خورشیدی، هندی و چینی برای متولدین ماه اسفند است که به هر کدام باید جداگانه پرداخته شود.

۱ - طالع بینی خورشیدی متولدین اسفند ماه

طالع بینی‌ های اسفند ماه (خورشیدی، هندی و چینی)

نماد ماه اسفند، ماهی است. (دو ماهی که در دو جهت مختلف شنا می‌کنند.) در مسیحیت این دو ماهی در اصل تنش‌های درونی انسان را نشان می‌دهند. اسفندماهی‌ها در مقایسه با متولدین ماه‌های دیگر خیلی اهل تظاهر نیستند. آن‌ها صاحب سرشتی ملایم بوده و سعی می‌کنند معتدل و خوشایند باشند. از دیگر ویژگی‌های آن‌ها می‌توان سخاوتمندی، دلسوزی، همدردی، مهربانی، صمیمیت و خوش قلبی را نام برد. زمانی که عزیزانشان با مشکلی مواجه می‌شوند، بیشترین ملاحظه و همدردی را نشان می‌دهند. متولدین اسفند به حق مورد پسند همه قرار می‌گیرند و دلیلش هم این است که ذاتا سلطه‌پذیر، مطیع، سر به راه، باعاطفه، آسان گیر، بردبار و پرتحمل هستند. آن‌ها در مقابل شخصیت‌های قوی‌تر از خودشان به هیچ عنوان حالت تهدیدآمیز یا مبارزه طلب به خود نمی‌گیرند. در واقع می‌توان گفت آن‌ها هر کسی را همانطور که هست، می‌پذیرند، با هر شرایطی سازگار می‌شوند و صبورانه در برابر مشکلات به انتظار می‌نشینند تا به طور شهودی بهترین راه حل را پیدا کنند. این اسفندی‌های خوش‌قلب از مشکلات دیگران بیشتر ناراحت می‌شوند تا از مشکلات خودشان. عیوب و نقطه ضعف‌های یک اسفندی بیش از آنکه شرورانه باشد، آزارنده است. او می‌تواند بیش از حد موشکاف، نکته‌سنج، نازک‌نارنجی، آسیب‌پذیر و احساساتی باشد. او گاهی در تجارت غیرقابل اعتماد، بی‌فایده، بی‌احتیاط، بی‌خیال، بی‌دقت و ناتوان است. دوستانش ممکن است از حالت تزلزل و عدم اعتماد به نفس او به تنگ آمده و دوستی‌شان را با او به هم بزنند، چون گاهی به‌شدت بدعنق، آتشین مزاج و تندخو می‌شود. همچنین گهگاهی متهم به بی‌ثباتی، ناپایداری، غیبت، شایعه‌پراکنی، ساده‌لوحی و زود‌باوری و بی‌ملاحظگی می‌شود. او به لحاظ فکری و عملی، گاهی اوقات دورو می‌شود و در تصمیم‌گیری راجع به مسایل مهم دو‌دل و غیر‌قاطع است. یک متولد اسفند بیشتر از روی غریزه زندگی می‌کند تا عاقلانه و منطقی. او تا حدی بلندپرواز است، در عین حال که از اراده ضعیفی برخوردار است. او از دلیل و برهان آوردن در استدلالات به شدت عاجز می‌شود، تمرکز حواس چندانی ندارد، فاقد قدرت تصمیم‌گیری است و اگرچه مایل است به عهد و پیمانش وفادار باشد، ولی خیلی راحت از مسیر رسیدن به اهداف و مقاصدش منحرف می‌شود. متولدین اسفند همیشه در جستجوی کاری خاص هستند که بتوانند واقعاً خودشان را در آن پیدا کنند، ولی از آنجایی که شیوه‌ای ناشیانه را در پیش می‌گیرند به سرعت ناامید و سرخورده می‌شوند و روحیه‌شان تضعیف می‌شود.

طالع بینی‌ های اسفند ماه (خورشیدی، هندی و چینی)

اسفندماهی‌ها زمانی موفق هستند که به تنهایی کار کنند و یا اینکه کسی بر آن‌ها ریاست کند. چون اصلا رییس‌های خوبی نیستند و همیشه نگران اداره یک بخش هستند، بنابراین نمی‌توانند زیر بار تعهدات و مسئولیت‌های سنگین بروند و مدام از این می‌ترسند که در بحران‌ها شکست بخورند. مشاغل مناسب برای آن‌ها منشی‌گری، دفترداری یا کتابداری است. به خاطر حس دلسوزی و همدردی‌شان می‌توانند در کارهای خیریه، تدارک غذا برای جشن‌ها، پرستاری یا دامپزشکی هم موفق شوند. فضانوردی هم روح بی‌قرار آن‌ها را می‌تواند بسیار آرام کند، چون آن‌ها سفر به مکان‌های دوردست، قدیمی، خالی از سکنه و عجیب و غریب و نامتعارف را دوست دارند. حتی ملوانی یا جهانگردی هم می‌تواند شغل مناسبی برای آن‌ها باشد. جالب است بدانید بسیاری از مهندسان معمار و وکلای دعاوی متولد اسفند هستند. هنگامی که آن‌ها خلاقیت و استعداد تقلیدشان را با هم ترکیب می‌کنند و وارد احساسات درونی دیگران می‌شوند، می‌توانند رضایت خاطر و خشنودی‌شان را روی صحنه نمایش بیابند. از طرفی دیگر ویژگی‌ها و خصوصیات معنوی‌شان می‌تواند آن‌ها را به سمت کارهای مذهبی، احضار روح و حالت‌های‌صوفیانه و عارفانه سوق دهد. آن‌ها همچنین رستوران‌دارهای خوبی از کار درمی‌آیند. گفته می‌شود که کارآگاهان موفقی هم می‌شوند، چون خیلی راحتی خودشان را به جای جنایتکار می‌گذارند و فکر و ذهنش را می‌خوانند. درمجموع می‌توان گفت به خاطر تنوع مهارت‌ها، سرزندگی بیش از حد و ناتوانی در تمرکز حواس روی هیچ پروژه‌ای، آن‌ها اغلب به طور خودجوش بیش از یک حرفه را دنبال می‌کنند. اسفندماهی‌ها از نظم و ترتیب خوششان نمی‌آید و از زندگی یکنواخت و اصول و قواعد رویگردان هستند. آن‌ها تمایل دارند بر علیه آداب و رسوم طغیان کنند، ولی متاسفانه انرژی مبارزه در مقابل افراد قوی‌تر از خود را ندارند. متولدین اسفند افرادی همه‌فن‌حریف و شهودی هستند. ذهن آن‌ها سرعت انتقال خوبی دارد و چشمان‌شان بسیار تیز است. آن‌ها شنونده‌های خوبی هم هستند. این صفات دست به دست هم داده تا قدرت ابتکار و خلاقیت چشمگیری را در زمینه ادبیات، هنر و موسیقی برای ایشان ایجاد نماید. متأسفانه متولدین اسفند گاهی به راحتی گول می‌خورند و ازدواج‌های نسنجیده و عجولانه می‌کنند. با این حال به شدت وفادار و عاشق خانواده هستند و به همسران‌شان تا آخر عمر وفادار می‌مانند. اگرچه از آنجایی که شدیدا رؤیایی هستند نمی‌توانند خانه‌ای آراسته و منظم داشته‌باشند. چون قدرت مدیریت در آن‌ها ضعیف است. متولدین اسفند ماه دوست دارند که در عالم رویا غرق شوند و از همه کناره‌گیری کنند، چون فقط آنجاست که می‌توانند از نظر فکری و ذهنی خشنود شوند. ولی به طور اجتناب ناپذیری نیز به دنبال کسب شهرت و ثروت هستند. بیماری‌های متولدین اسفند ماه بیشتر می‌تواند کم خونی، کورک، بیماری‌های پوستی، انواع زخم‌ها، التهاب پلک چشم‌ها، نقرس، ورم، عادت ماهانه دردناک و ناراحتی‌های پا باشد.


۲- طالع بینی چینی متولدین اسفند ماه

طالع بینی‌ های اسفند ماه (خورشیدی، هندی و چینی)

مردان متولد اسفند: این مردان به هیچ وجه متعصب نیستند و هرگز به قضاوت نمی‌نشیند. آن‌ها تا زمانی که شخصاً به صحت مطلبی پی نبرده باشند نظریه‌ای ابراز نمی‌دارند، حالت انتقاد هم نخواهند داشت. یک مرد اسفندی خیلی به ندرت ممکن است به کسی اتهامی وارد کند و در مقابل به میزان وسیع اغماض و گذشت از خودش نشان می‌دهد و هرگز این فکر در سرش پیدا نمی‌شود که ممکن است از این صفات وی سوءاستفاده شود. می‌توان گفت عقاید و رفتار دیگران برای این شخص بسیار محترم است.
زنان متولد اسفند: ناراحت‌ترین مرد‌ها هم در جوار یک زن اسفندی احساس آرامش می‌کند. او همانند آبی است که بر روی آتش ریخته می‌شود. پس از چند دقیقه گفتگو با این زن، مرد آشکارا درک می‌کند که به علت اشتباهات خود مورد سرزنش او قرار نخواهد گرفت. از آن گذشته زن متولد اسفند همیشه ایمان راسخ دارد که شکست‌های مرد زندگی‌اش به علت ندانم‌کاری‌های دیگران است. او هرگز شوهرش را مجبور نمی‌کند که قدم‌های سریعتری در زندگی بردارد، موقعیت اجتماعی این مرد هر چه که باشد برای او کافی و حتی بهترین است.


۳- طالع‌بینی هندی متولدین اسفند ماه

مردان متولد اسفند
مرد متولد اسفند ماه به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل یا مثبت کامل است. او در ازدواج هم همینطور است یعنی در صورت ازدواج هیچ حد وسطی برای شما وجود ندارد. یا آینده بسیار درخشانی خواهید داشت یا کاملا با او احساس بدبختی کامل می‌کنید. برای ازدواج با یک مرد متولد اسفند باید از او زیاد انتقاد نکنید، از کم‌کاری و خونسردی‌اش ناراحت نشوید و حتما هفته‌ای چند بار به او بگویید که دوستش دارید. برای ازدواج با یک مرد متولد اسفند قبل از آنکه تصمیم‌تان را بگیرید، بهتر است مطمئن شوید که او قادر به درک و بهره‌برداری از موقعیت‌های مناسب زندگی‌اش هست یا نه؟ اگر بود، می‌توانید از آینده خوبتان مطمئن باشید؛ و اگر هم نبود اصلا قیدش را بزنید، چون به معنای واقعی بدبخت می‌شوید! اگر یک مرد اسفندی تا سن ۲۵ الی ۳۰ سالگی نتوانست بار زندگی‌اش را ببندد و از موقعیت‌های مناسبش استفاده کند بعید به نظر می‌رسد که بتواند از آن سن به بعد هم کاری کند. به هر حال اگر آنقدر عاشقش هستید که حاضر هستید همه کمبودهایش را تحمل کنید با او ازدواج کنید، اما از همین حالا بدانید که طی زندگی زناشویی ناچار خواهید بود بار او را هم به دوش بکشید. مرد متولد اسفند اصلا آدم ضعیف‌النفسی نیست. ولی گاهی چشمک‌های یک ستاره آنقدر نظرش را به خود جلب می‌کند که متوجه طلوع خورشید نمی‌شود. البته این نکته در مورد تمامی متولدین این برج صدق نمی‌کند، ولی اکثرشان همینطور هستند. با وجود حس عدم قاطعیت که در اکثر اسفندماهی‌ها به چشم می‌خورد، در آوردن نان و تأمین زندگی یک امر الزامی است و وقتی آن‌ها در این راه قدم می‌گذارند، قدرت درک بسیارشان که ناشی از تأثیر سیاره نپتون است، همراه با هوش سرشاری که به طور طبیعی درشان نهفته این امکان را به وجود می‌آورد که یک شبه ره صد ساله طی کنند و به شهرت و مقام و حتی ثروت سرشار برسند. اگر هم هیچ کدام از این‌ها اتفاق نیفتاد، شما باز هم می‌توانید روی احترام و اعتباری که به دست می‌آورند، حساب کنید.

طالع بینی‌ های اسفند ماه (خورشیدی، هندی و چینی)

مردان اسفندی هر کمر و کسری که داشته باشند از نظر امور عشقی بی‌نظیر هستند. عشق و احساسات جزیی از وجود این مردان است. مردان اسفندماهی موفق می‌توانند به راحتی یک دانشمند و یا سیاستمدار بشوند. آن‌ها مردانی هستند که زنان هرگز نمی‌توانند توقع بیشتری از ایشان داشته باشند و یک چنین حالتی برای هر زنی ایده‌آل است. آن‌ها دوست دارند بر خلاف جریان آب شنا کنند و در هر مرحله از پیشرفت خود هدیه گرانبهایی از افتخار و ثروت تقدیم همسر و فرزندان‌شان می‌کنند. از معایب مردان اسفندی این است که گاهی حرف‌هایی نسنجیده می‌زنند. البته به احتمال زیاد این حالت‌شان نشات گرفته از سادگی و خوش‌قلبی‌شان است. او منظور خود را در قالب اولین کلمات و جملاتی که به خاطرش می‌رسد بیان می‌کند و ممکن است به اینکه این سخن چه اثری بر روی مخاطب می‌گذارد توجه نداشته باشد اگر به هنگام تولد این شخص عطارد هم در برج صوت بوده باشد، او تبدیل به یک آدم حراف و خوش‌صحبتی می‌شود. در غیر این صورت در سخن گفتن بسیار متین و موقر خواهد بود و سعی می‌کند که به کار کسی کار نداشته باشد، در حالی که دوستان و آشنایان مرتبا مسائل و مشکلات خود را با او در میان می‌گذارند و از وی نظر خواهی می‌کنند. چون او ذاتا یک شنونده بی‌نظیر است. اگرچه خودش خسته می‌شود از اینکه مدام از دغدغه‌های دیگران بشنود. مرد متولد اسفند سرگرمی‌های عجیبی برای خود پیدا می‌کند. او ممکن است به یوگا، نجوم، کشف قوانین حاکم بر اعداد و اموری از این قبیل علاقمند باشد و علتش هم این است که مانند متولدین آبان به کشف اسرار طبیعت تمایل زیادی دارد و اتفاقا پرداختن به یک چنین اموری برای او بسیار هم خوب است، زیرا از یک سو احساسات او را تحت کنترل نگاه می‌دارد و از سوی دیگر مانع از خیالپردازی‌های غیرعملی او می‌گردد. مرد متولد اسفند دروغگوی زبر دستی است، او می‌تواند چنان دروغ بگوید که هرگز متوجه آن نشوید. گاهی نیز بدون دلیل حقیقت را کتمان می‌کند، برای خرید سیگار از منزل خارج می‌شود، ولی به شما می‌گوید که می‌خواهد روزنامه خریداری کند. مشابه این حالت در متولدین خرداد و تیر دیده می‌شود، این افراد ظاهرا از مشاهده اینکه دیگران نمی‌توانند از کار ایشان سر در بیاوزند، احساس رضایت خاطر می‌کنند. البته ممکن است در بسیاری مواقع شما متوجه دروغ‌های او بشوید. به صلاح‌تان است که نشان دهید به او اطمینان زیادی دارید و خودتان را به آن راه بزنید! این مرد‌ها اصلا حسود نیستند. آن‌ها اگر واقعا هم حسود باشند، چنان با مهارت حس‌شان را کنترل می‌کنند که اصلا چیزی از ظاهرشان پیدا نیست. وقتی می‌بینید که او در خود فرو رفته است و به قول معروف کنج عزلت گزیده، فورا به آرایشگاه بروید، لباس رنگ زرد یا نارنجی باز بپوشید و بلیط یک فیلم یا تأتر کمدی را بخرید و او را از عالم خلسه بیروی بکشید. این شخص در مقابل پیشنهادات، حساسیت زیادی از خود نشان می‌دهد و به این دلیل روابط او با اطرافیان وی هستند که تصمیم می‌گیرند تا چه حد با او روابط صمیمانه داشته باشند. فرزندان یک مرد اسفندی او را یک پدر شاد می‌دانند، چون به طور مرتب آن‌ها را به قایق‌سواری، شنا، دوچرخه‌سواری و دیگر کار‌هایی از این قبیل می‌برد و حتی اگر هوا بد باشد، تمام روز تعطیل را پا به پای ایشان قایم‌موشک بازی می‌کند.

طالع بینی‌ های اسفند ماه (خورشیدی، هندی و چینی)


زنان متولد اسفند

نماد برج اسفند ماهی است. محل زندگی ماهی هم دریاست. دریا مرکز نرمش، رموز شگفت‌انگیز، اسرار جالب و زیبایی هاست و یک مرد می‌تواند کاملا شیفته این زیبایی اسرارآمیز وجود یک زن شود. چه زنی بهتر از زن متولد اسفند! دختری که در ماه اسفند متولد شده است جذابیت جزئی از وجودش است و این نکته بسیار مشخص است. البته او نقاط ضعفی هم دارد آنچه که در بدو امر نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد، ظرافت و حالت زنانه غیر قابل انکار اوست. حالا هر چقدر هم رفتار و کردارش گزنده باشد. زن متولد اسفند به عنوان یک زن، از بسیاری جهات بی‌نظیر است. او اصلا قصد ندارد بر مرد زندگی‌اش حکومت کند بلکه حاضر است با بردباری بی نظیرش خودخواهی‌های یک مرد را تحمل کند فقط به شرط این که بداند به طور کامل مورد حمایت این مرد قرار دارد. این حمایت مخصوصا از سنین میانسالی به بعد برای او اهمیت می‌یا‌بد و او با تمام وجود می‌خواهد بداند که موانع و مشکلاتی که بر سر راهش قرار می‌گیرند، یکی پس از دیگری به وسیله مرد محبوبش از میان برداشته می‌شوند. البته یک زن اسفندی پس از ازدواج ممکن است کمی غرغرو شود، این غر زدن‌ها گاهی حالت کنایه هم پیدا می‌کنند، در حالی که شما هرگز نمی‌توانید از خود عکس العملی نشان بدهید، زیرا جذابیت زن متولد اسفند حربه‌ای نیست که یک مرد بتواند در مقابل آن مقاومت کند، به علاوه فرض کنیم (آن هم بر فرض محال) که از کوره در رفتید و اوقات تلخی به راه انداختید، خیال می‌کنید چه خواهد شد؟ او با نرمش خاص خود را در زیر چتر حمایت شما قرار خواهد داد و لحظه‌ای بعد با کمال تعجب مشاهده می‌کنید که حریف با شما در یک جبهه قرار گرفته و شما بر علیه موجودی که وجود خارجی ندارد و نمی‌دانید کیست و کجاست، دارید می‌جنگید. یک زن اسفندی می‌تواند در هر مخمصه‌ای با یک مانور سریع و ظریف خود را نجات دهد. این خاصیت ماهی است! او خیلی بیشتر از زنان دیگر حساس است و اگر رفتار شما بیش از حد تند و خشن باشد، نظام دلپذیری را که طبیعت در نهاد وی به ودیعه گذاشته است، به هم خواهد زد و آن وقت تبدیل به موجودی بی هدف و پوچ می‌شود. زن متولد اسفند جواهری است که خیلی چیز‌ها می‌تواند باعث تلف شدن قابلیت‌هایش شود. مادران و پدران هم باید مراقب این حساسیت باشند، و اگر دختری دارند که در دوازدهمین ماه سال متولد شده است، نباید کاری کنند که این دو ماهی موجود در صورت فلکی او از هم جدا شوند. چون در غیر این صورت او به زودی تبدیل به موجودی تنها و سرگشته می‌شود که بدون هیچ نوع هدف و منظوری در اقیانوس بزرگ زندگی به شنا خواهد پرداخت تا آن نیمه دیگر صورت فلکی‌اش را که از او جدا شده پیدا کند. خوشبختانه بسیاری از دختران متولد اسفند دارای نیروی فکری لازم برای جلوگیری از جدا شدن این دو ماهی هستند و به این منظور حداکثر بهره‌برداری ممکن را از ظرافت‌های زنانه خویش به عمل می‌آورند. یک نکته دیگر در مورد این دو ماهی در دو جهت قرار داشتن‌شان است که موجب پیدایش خصوصیات ذاتی دیگری نیز در زنان اسفندی می‌شود و هم آن این است که شما در نظر اول هرگز نمی‌توانید متوجه هدفی که این زن در پی آن است، بشوید. او لحظه‌ای به این سو می‌لغزد و لحظه‌ای بعد ظریفانه در جهت عکس آن به حرکت در می‌آید، برای صید او تنها راه این است که بدانید محل سکونت او کدام یک از ده تا رودخانه‌ای است که به دریا می‌ریزد. صیادان خوب می‌دانند که هر ماهی رودخانه‌ای برای خودش دارد. زن متولد اسفند بسیار باریک‌بین و دقیق است. البته شاید واژه ناقلا هم برای او مناسب باشد، چون بسیاری از کسانی که به دام دختران متولد اسفند افتاده‌اند، اصلا نمی‌توانند بگویند چطور این واقعه رخ داده است. از طرفی دیگر در بین زنان، زنان اسفندی کمتر پیش می‌آید که مجرد بمانند یا در صورت ازدواج طلاق بگیرند. این زن به شدت رویایی است. مثلا با وجود اینکه انگار کوچکترین اطلاعی از اصول تنظیم بودجه ندارد، خیلی خوب لباس می‌پوشد، میهمانی می‌دهد، کرایه خانه و اقساط را سر موعد پرداخت می‌کند، هدایای تولد شوهر و فرزندانش را فراموش نمی‌کند وخلاصه در نهایت وقتی نگاه می‌کنید، می‌بینید با پولی که برای خرج منزل در اختیارش گذاشته شده، همه کار‌ها را انجام داده است و شما حتی تصورش را هم نمی‌کردید.

طالع بینی‌ های اسفند ماه (خورشیدی، هندی و چینی)

روابطی که این زن با دیگران برقرار می‌کند در نوع خودش منحصر به فرد است. از زن همسایه گرفته تا رفتگری که ظرف زباله را می‌برد، بقال سر کوچه، نفتی، بچه‌های محل، قصاب، و حتی صاحبخانه‌ای که هر ماه برای گرفتن کرایه مراجعه می‌کند، با او سلام و علیک بسیار دوستانه‌ای دارند. او عملا انسانی است که هیچکس خود را دشمن وی نمی‌داند. زن متولد اسفند مادری است که از صمیم قلب به فرزندانش عشق می‌ورزد، اما هرگز به ایشان اجازه نمی‌دهد به گوشه خاصی که متعلق به همسرش است قدم بگذارند و بخش بزرگی از قلب او از آن همسرش است. او معمولا فرقی بین بچه هایش نمی‌گذارد، اما به آن بچه‌ای که قدری زشت‌تر، ظعیف‌تر و شکننده‌تر است، کمی بیشتر رسیدگی می‌کند. او بدون شک بهترین مادر دنیا است، چون هیچ کس به اندازه او دلیل خجالت‌های پسر کوچولو و درد عظیم عشق‌های زودگذر دختر نوجوان خود را درک نمی‌کند. او حاضر است همه چیز زندگی‌اش را فدای فرزندانش کند و مخصوصا تلاش می‌کند مانع محرومیت کشیدن ایشان از چیز‌هایی بشود که خود در دوران کودکی از آن‌ها محروم بوده است. گذشت و چشم‌پوشی او در مقابل فرزندانش ممکن است قدری بیش از حد لزوم باشد. انضباط را به سختی می‌تواند در میان آن‌ها برقرار کند و این یک نقطه ضغف است، چون موجب بدبار آمدن کودکان می‌شود شاید باور نکنید، اما او پیوسته از نیروی عجیبی الهام می‌گیرد. سیاره نپتون لحظه‌ای چشم از او بر نمی‌دارد و هر وقت لازم باشد، با قدرت وارد عمل می‌گردد و راه و چاه را به وی نشان می‌دهد. هرگز روز تولد او، سالگرد ازدواج و یا محلی را که از وی خواستگاری کرده اید، فراموش نکنید، زیرا او خیلی بیش از هم جنسان خود زن است و احساساتی و پایبند به خصوصیات خاص خود می‌باشد.
آیا شما هم متولد اسفند هستید؟ کدام یک از طالع بینی‌ های اسفند ماه بیشتر با شما سازگار بود؟ چینی، هندی یا خورشیدی؟ نظرات خود را در بخش نظرات سایت ستاره با ما در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟