گوشی اقتصادی هواوی وای 6 پرو 2019 رسما در فیلیپین رونمایی شد


گوشی اقتصادی هواوی وای 6 پرو 2019 رسما در فیلیپین رونمایی شد

لحظاتی پیش هواوی به طور رسمی از گوشی اقتصادی هواوی وای 6 پرو 2019 (Huawei Y6 Pro 2019) رونمایی کرد تا به جنگ دیگر گوشی‌های اندرویدی ارزان قیمت نظیر ریل می سی وان و شیائومی رد می گو برود. گوشی ارزان قیمت جدید هواوی وای 6 پرو نام دارد و از پردازنده چهار هسته‌ای هلیو... نوشته گوشی اقتصادی هواوی وای 6 پرو 2019 رسما در فیلیپین رونمایی شد اولین بار...

لحظاتی پیش هواوی به طور رسمی از گوشی اقتصادی هواوی وای ۶ پرو ۲۰۱۹ (Huawei Y6 Pro 2019) رونمایی کرد تا به جنگ دیگر گوشی‌های اندرویدی ارزان قیمت نظیر ریل می سی وان و شیائومی رد می گو برود.

گوشی ارزان قیمت جدید هواوی وای ۶ پرو نام دارد و از پردازنده چهار هسته‌ای هلیو A22 به همراه یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس برخوردار است که البته طی یک اقدام عجیب هیچ‌گونه سنسور اثر انگشتی در این محصول وجود ندارد!

گوشی اقتصادی هواوی وای 6 پرو 2019 رسما در فیلیپین رونمایی شد

این پردازنده هلیو در فرکانس ۲ گیگاهرتزی فعالیت می‌کند و کارت گرافیک PowerVR Rogue GE8300 ،سه گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت ظرفیت داخلی، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، قابلیت تشخیص چهره نرم افزاری، پشتیبانی از اینترنت 4G ال تی ای، وزن ۱۵۰ گرم و البته پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی برای ارتقای ظرفیت داخلی تا سقف ۵۱۲ گیگابایت نیز از دیگر مشخصات آن محسوب می‌شوند.

قیمت و تاریخ عرضه گوشی اقتصادی هواوی وای 6 پرو 2019

گوشی اقتصادی هواوی وای 6 پرو 2019 رسما در فیلیپین رونمایی شد

همان‌طور که در تصویر می‌بینید تنها یک دوربین بر روی پنل پشتی این دیوایس قرار گرفته که به یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 مجهز شده است. دوربین سلفی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت دارد که چند حالت زیباسازی خودکار نیز برای آن در نظر گرفته شده است. هواوی وای 6 پرو ۲۰۱۹ دارای رابط کاربری EMUI 9.0 و سیستم عامل اندروید ۹ پای به صورت پیش‌فرض خواهد بود و باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن از طریق پورت میکرو یو اس بی در لبه‌ی پایینی شارژ می‌شود.

گوشی اقتصادی هواوی وای 6 پرو 2019 رسما در فیلیپین رونمایی شد

قرار است گوشی ارزان قیمت Y6 Pro 2019 هواوی در رنگ‌های مشکی و آبی روانه بازار شود و حدود قیمتی ۱۳۵ دلار یا ۱۲۰ یورو برای آن در نظر گرفته شده است. پیش‌فروش این محصول از ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) آغاز می شود و اسپیکر یا هندزفری‌های رایگان از هدایای افرادی است که آن را پیش‌خرید کنند؛ البته عرضه رسمی آن نیز در بازارهای مختلف در روز بیست و سوم فوریه آغاز خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !