آشنایی با ستارگان حریف سایپا در لیگ قهرمانان/ 3 آمریکایی و یک کره‌ای مقابل شهریار ایرانی قرار می‌گیرند


 آشنایی با ستارگان حریف سایپا در لیگ قهرمانان/ 3 آمریکایی و یک کره‌ای مقابل شهریار ایرانی قرار می‌گیرند

تیم فوتبال الریان قطر درحالی باید هفته آینده به مصاف سایپا ایران برود که در ترکیب این تیم چهار بازیکن خارجی باکیفیت حضور دارند.

به گزارش فوتبال آنلاین تیم فوتبال سایپا ایران سه شنیه هفته آتی (۳۰ بهمن) در دور سوم مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الریان قطر می‌رود و در صورت برتری در این بازی خارج از خانه جواز حضور در گروه دوم این رقابت‌ها جایی که تیم‌های لوکوموتیو تاشکند ازبکستان، الوحده امارات و الاتحاد عربستان در آن جای دارند کسب خواهد کرد.

سایپا درحالی باید مقابل شاگردان بولنت اویگون ترک تبار قرار بگیرد که علی دایی به دلیل بودجه محدود این باشگاه در نقل و انتقالات نیم فصل قید جذب بازیکن خارجی را زد تا ساموئل سارفو غنایی که از یک سال پیش به جمع نارنجی پوشان پیوسته است تنها بازیکن خارجی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

با این وجود حریف متمول قطری سایپا که از چهره‌های شاخصی، چون رودریگو تاباتا، خلفان ابراهیم، سباستین سوریا، عمر باری، دنیل گومو، دامه ترائوره و موسی هارون به عنوان بازیکنان شاخص قطری در ترکیبش استفاده می‌کند در حال حاضر چهار بازیکن خارجی هم در ترکیب دارد.

گونزالو ویرا، لوکا بورگس، کوه میونگ جین و گلمین ریواس، چهار بازیکن غیرقطری فعلی شیر‌ها (لقب تیم الریان) است.

گونزالو ویرا، مدافع ۳۲ ساله اروگوئه‌ای الریان است که تا پیش از انتقال به این تیم در سال ۲۰۱۵ برای اسپورتینگ دفنسور، میرامار میسیونس، سرو لارگو، سرو پورتنو پاراگوئه و پنارول سابقه بازی دارد.

ارزش ویرا در حال حاضر حدود یک میلیون یورو است و او در طول ۳ فصل و نیم بازی برای تیم قطری ۶۸ بار به میدان رفته و ۵ گل به ثمر رسانده است.

 آشنایی با ستارگان حریف سایپا در لیگ قهرمانان/ 3 آمریکایی و یک کره‌ای مقابل شهریار ایرانی قرار می‌گیرند

حضور لوکا بورگس، مهاجم زهردار برزیلی در ترکیب الریان و بازی کردن او کنار سباستین سوریا، رکوددار بازی و گل در تیم ملی قطر و گلمین ریواس ونزوئلایی، خیال بولنت اویگون را نسبت به قدرت خط حمله تیمش تا حد زیادی راحت کرده است. لوکا مهاجمی با ارزش ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار یورو است و با انتقالی قرضی از کورینتیانس برزیل در سپتامبر ۲۰۱۸ به الریان آمد. پالماس، بوآ اسپورته، سریسیوما، چاپه کوئنزه، کروزیرو، کورینتیانس، پونته پرتا و اینترناسیونال دیگر تیم‌هایی هستند که این مهاجم ۲۸ ساله در آن‌ها بازی کرده است.

او تاکنون در لیگ ستارگان قطر هشت بازی برای الریان انجام داده و پنج گل هم به ثمر رسانده است.

کوه میونگ جین، هافبک ۳۱ ساله‌ای که از سال ۲۰۱۲ تاکنون پنج بازی برای تیم ملی کره جنوبی انجام داده تنها لژیونر آسیایی الریان است. او پیش از حضور در تیم قطری ۱۲ سال برای اف. سی. سئول بازی می‌کرد و در ۱۴ جولای ۲۰۱۵ به الریان پیوست.

ارزش کوه میونگ جین ۳۱ ساله در حال حاضر ۹۰۰ هزار یورو است و آمار ۶۷ بازی و ۴ گل هم برای هافبک طراح کره‌ای در تیم الریان ثبت شده است.

گلمین ریواس، مهاجم ۲۹ ساله ونزوئلایی با سابقه ۳ بازی ملی ژانویه ۲۰۱۹ به الریان آمد. او پیش از این در تیم‌های دپورتیوو آنزواتگوی، دپورتیوو تاچیرا، الاتحاد عربستان، شارجه امارات و الهلال عربستان بازی کرده است. ریواس با ارزش تقریبی ۹۰۰ هزار یورو برای تیم‌های عربی ۸۷ بازی انجام داده و ۴۲ بار موفق به گلزنی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش