ناراحتی عابدزاده از نحوه جدایی کارلوس کی روش


امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی ماریتیمو بعد از بازگشت از امارات و دوری یکماهه از ترکیب تیم باشگاهی اش، باید برای رسیدن مجدد به ترکیب اصلی رقابت تازه ای را آغاز کند. نوشته ناراحتی عابدزاده از نحوه جدایی کارلوس کی روش اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ناراحتی عابدزاده از نحوه جدایی کارلوس کی روش

عابدزاده: کاش رفتن کی روش شیرین تر می شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۳
ناراحتی عابدزاده از نحوه جدایی کارلوس کی روش

امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی ماریتیمو بعد از بازگشت از امارات و دوری یکماهه از ترکیب تیم باشگاهی اش، باید برای رسیدن مجدد به ترکیب اصلی رقابت تازه ای را آغاز کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از پایان رقابت های جام ملت های آسیا بازیکنان به تیم های باشگاهی شان بازگشتند اما بازیکنانی که عضو باشگاه های اروپایی هستند در این یک ماه بازی های زیادی را از دست دادند. امیرعابدزاده دروازه بان تیم ملی ایران در رقابت های جام ملت های آسیا نیز مثل دیگر لژیونرهای حاضر در این تورنمنت با بازگشت به پرتغال برای رسیدن به جایگاهی که قبل از رقابت ها در اختیار داشت باید تلاش مضاعفی کند هرچند ماریتیمو در نبود امیر عابدزاده نتایج درخشانی را در این مدت نگرفت و به پله پانزدهم سقوط کرد.

-از نیمه های فصل قبل و البته فصلی که در آن هستیم دروازه بان اصلی ماریتیمو بودی. حالا در بازگشت به پرتغال آیا باید برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت را از اول شروع کنی؟

امیر عابدزاده گفت:

خب من هشت بازی را نبودم و قبل از اینکه برای جام ملت ها بیایم ، مربی گفت می خواهد دروازه بان دیگر تیم را استفاده کند. می خواست او برای بازی های سختی که داشتیم آماده باشد و به همین خاطر بازی های زیادی را از دست دادم. با این حال شکرگزار هستم چون حضور در جام ملت ها را تجربه کردم . به نظرم همیشه اینطوری است چیزی را از دست بدهی چیز دیگری به دست می آوری. در حال حاضر هم با تلاش و صبر سعی می کنم دوباره جایگاهم را به دست بیاورم هرچند کار سختی است و مثل این است که مصدومیت طولانی مدت داشته باشید و این زمان می برد تا دوباره بتوانید به ترکیب اصلی برسید.

-ماریتیمو اما در این مدت سیر کاملا نزولی داشته و به رتبه پانزدهم رسیده است…

امیر عابدزاده گفت:

بله تیم در حال حاضر در شرایط خوبی نیست. در هشت بازی که من نبودم بیشتر بازی ها را باختیم و تنها سه برد آوردیم و الان متاسفانه در پایین جدول حضور داریم. اما همه داریم تلاش می کنیم و من هم تلاش مضاعفی می کنم که به ترکیب برسم و بتوانم بازیکن موثری برای تیم باشم.

-تجربه حضور در جام ملت های آسیا با وجود از دست رفتن جایگاه اصلی ات در تیم باشگاهی چه جور تجربه ای بود؟

امیر عابدزاده گفت:

جام ملت ها تجربه خیلی خوبی بود هرچند بازی به من نرسید اما حضور با تیم ملی در چنین تورنمنتی افتخار آمیز است . من با این وجود تمام تلاشم را کردم که به بچه ها انرژی بدهم چون همه ما یک تیم بودیم. در جام ملت ها تمام تلاشمان را کردیم دل مردم را شاد کنیم اما متاسفانه پایانش اصلا خوب نبود. انشالله که در تورنمنت های آینده از این تجربه ها استفاده و جبران کنیم.

-در بازی با ژاپن چرا بازیکنان تیم ملی کمی عصبی به نظر می رسیدند. دلیل این موضوع چه بود؟

امیر عابدزاده گفت:

فکر نمی کنم خیلی بچه ها در این بازی عصبی بودند. به نظر من موضوع این بود که ما در این تورنمنت تا به حال عقب نیفتاده بودیم. شاید اگر به عقب برگردیم و برابر عمان یا بازی های دیگر یک گل می خوردیم و جبران می کردیم آن وقت برایمان درس می شد. در بازی با ژاپن زمانی که گل خوردیم یک کمی خودمان را گم کردیم. انگار بخواهیم همه چیز را بیخیال شویم و جبران کنیم و این باعث شد گل های بیشتری دریافت کنیم. بعد از گل اگر بچه ها عصبی بودند به خاطر این بود می خواستند نتیجه برگردد و فشار بازی هم خیلی بالا بود.

-حالا که جام ملت ها تمام شد آیا فکر می کنی ما توانایی شکست ژاپن را در این تورنمنت داشتیم؟

امیر عابدزاده گفت:

ما صددرصد توانایی شکست ژاپن را داشتیم. ما پتانسیل اصلی قهرمانی بودیم ولی فوتبال بازی لحظه ها است و یک لحظه غافلگیری روی گل خوردن باعث می شود نتوانی برگردی و زمان کافی برای جبران داشته باشی. فکر می کنم ژاپنی ها دیسیپلین و نظمشان را به تیم ما دیکته کردند . آن ها کل بازی را یک جور بازی کردند و توانستند بازی را ببرند اما اگر یک بار یا چند بار دیگر با ژاپن بازی کنیم ایران می تواند در مجموع برنده باشد. تیم ملی در جام ملت ها در بازی های قبلی آنقدر خوب بازی کرده بود که همه تیم ها از ما می ترسیدند.

-فضای تیم ملی در جام ملت ها چطور بود؟

امیر عابدزاده گفت:

فضای تیم ملی خیلی خوب بود. این دومین تورنمنت بزرگی بود که در کنار تیم ملی بودم. هرچه زمان می گذرد بچه ها با هم هماهنگ تر و رفیق تر می شوند و فکر می کنم این همدلی خیلی به تیم ملی کمک می کند.

-کارلوس کی روش بعد از هشت سال از ایران رفت. نظرت درباره او و عملکردش چیست؟

امیر عابدزاده گفت:

فکر می کنم کارلوس کی روش می توانست خیلی بهتر برود. حقمان بود که در جام ملت ها به مقام بهتری برسیم و اینطوری رفتن کی روش هم خیلی شیرین تر می شد. به نظرم مربی های خوب سخت فراموش می شوند و سخت گیر می آیند. کی روش هم یکی از آن ها بود. من خیلی از او یاد گرفتم و معتقدم خیلی برای کشورمان زحمت کشید. از او ممنونم و برایش در چالش بعدی اش در تیم ملی کلمبیا بهترین ها را آرزو می کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان