اعلام فراخوان موضوعات پژوهشی «اربعین حسینی و بانوان»


اعلام فراخوان موضوعات پژوهشی «اربعین حسینی و بانوان»

گروه جامعه ــ مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان تهران گفت: برای اولین بار فراخوان موضوعات پژوهشی حوزه اربعین ویژه بانوان طلبه استان تهران اعلام شد.

اعلام فراخوان موضوعات پژوهشی «اربعین حسینی و بانوان»به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام مسعود حاجی‌ابراهیمی، مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان تهران گفت: به‌ منظور راهبری و کاربردی‌سازی پژوهش‌های اربعینی، فراخوان موضوعات پژوهشی در حوزه اربعین حسینی ویژه طلاب حوزه‌های علمیه بانوان استان تهران اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این طرح ابتدا فراخوان موضوعات اعلام‌ شده و پس از ارائه موضوعات از سوی بانوان طلبه، دسته‌بندی موضوعی انجام می‌شود، افزود: پس از ارائه موضوعات، بررسی موضوعات، پیشنهاد و دسته‌بندی موضوعی انجام می‌گیرد، در ادامه فراخوان، تدوین مقالات و پس از ارسال مقالات، ارزیابی و داوری را داریم و در مرحله پایانی چاپ و انتشار مقالات برگزیده را دنبال می‌کنیم.

مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان تهران، جامعه‌شناسی و ارتباطات، علوم سیاسی، علوم تربیتی، ادبیات و هنر، سلامت، قرآن و حدیث، تاریخ و سیره فقهی، کلام و عقاید، اقتصادی، حقوقی و خانواده را از سرفصل‌های پیشنهادی برای ارائه «فراخوان موضوعات پژوهشی حوزه اربعین» بیان کرد.

وی با بیان اینکه این فراخوان از سوی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی و با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه بانوان استان تهران اعلام‌شده است، ادامه داد: بانوان طلبه باید فرم فراخوان موضوعات را از مدارس علمیه خود دریافت کنند و پس از تکمیل فرم آن را به شورای پژوهش مدارس علمیه تحویل بدهند.

حاجی‌ابراهیمی گفت: آخرین‌ مهلت ارسال موضوعات پیشنهادی هشتم اسفندماه سال جاری، اعلام‌شده که بانوان طلبه برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88981473، 88981448 و پیش‌شماره 021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان