بهترین الگوها در عصر حاضر شهدا هستند


بهترین الگوها در عصر حاضر شهدا هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بهترین الگوها در عصر حاضر شهدا هستند و در همه اقشار شهید داریم و می‌توانند برای فعالان هر بخش الگو باشند.

بهترین الگوها در عصر حاضر شهدا هستند

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 23 بهمن در نشست خبری با اشاره به روند برگزاری کنگره شهدای استان کرمان بیان کرد: در این راستا کار از یک سال و نیم قبل آغاز شده و مسئولان کمیته‌های مختلف کنگره زحمات زیادی کشیده‌اند و سعی کردیم فعالیت‌ها چارچوب منظم و هدفگزاری منطقی داشته باشند.
وی افزود: با گردآوری بیانات مقام معظم رهبری 6 رویکرد اساسی مشخص و 92 برنامه در این زمینه در نظر گرفته شد و 20 کمیته تشکیل و برنامه‌ها را در دستور کار قرار داده‌اند.
ابوحمزه تصریح کرد: برنامه 3 تا 5 ساله طراحی شده که بعد از اتمام کنگره و جمع‌بندی موضوعات، فعالیت‌های مختلف در راستای کنگره شهدا اجرا خواهد شد و این نیست که با اتمام اجلاسیه، برنامه‌های کنگره تمام شود.
وی اظهار کرد: اصل کار این است با شهدا زندگی کنیم و شهدا الگو و اسوه همه ما در قشرهای مختلف جامعه باشند و هدف کلی از ادامه کار این است و هر چه بتوانیم نسل جوان و نوجوان را با شهدا آشنا کنیم، بهتر است زیرا بهترین الگوها در عصر حاضر شهدا هستند و در همه اقشار شهید داریم و می‌توانند برای فعالان هر بخش الگو باشند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی هنری کنگره گفت: براساس فرموده مقام معظم رهبری که فعالیت‌های عرصه فرهنگی هنرمندانه، هوشمندانه و به روز باشد برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
وی افزود: یکی از مشکلات جامعه، قشر محروم است و ستاد کنگره را به این بخش سوق داده‌ایم که آزادسازی زندانیان نیازمند، ساخت مدارس، مسکن محرومان و ... در این حوزه انجام می‌شود.
ابوحمزه تصریح کرد: 40 هزار پروژه در سطح کشور اجرا خواهد شد که عمدتا برای اقشار محروم است و 1220 پروژه برای استان کرمان با 45 میلیارد تومان اعتبار است.
وی با اشاره به اینکه بار اصلی انقلاب و نظام در 40 سال گذشته روی دوش محرومان و مستضعفان بوده، گفت: محرومیت افتخار نیست و باید کار را به سمتی پیش ببریم که در کشور و استان کرمان محرومیت وجود نداشته باشد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان