کیک در راهپیمایی 22 بهمن قم سرکاری آمدنیوز توسط پسر ایرانی + فیلم


وقتی مردم ایران آمدنیوز و روح الله زم را سوژه سر کاری های خود میکنند . مدت زیادی است که مردم ایران به ذات پلید افراد ضد ایرانی چون روح الله زم مدیر کانال آمدنیوز و مسیح علی نژاد نوکر انگلیس و آمریکا و … پی برده اند و دیگر به حرف هایشان محل پشیزی... نوشته کیک در راهپیمایی 22 بهمن قم سرکاری آمدنیوز توسط پسر ایرانی + فیلم اولین بار در اولی ها....

وقتی مردم ایران آمدنیوز و روح الله زم را سوژه سر کاری های خود میکنند .

مدت زیادی است که مردم ایران به ذات پلید افراد ضد ایرانی چون روح الله زم مدیر کانال آمدنیوز و مسیح علی نژاد نوکر انگلیس و آمریکا و … پی برده اند و دیگر به حرف هایشان محل پشیزی نمیدهند .

نکته جالب توجه این است که این افراد هنوز تمام تلاش خود را میکنند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را در نظر مردم ایران بد جلوه دهند و خود را حامی مردم ایران بنامند .

مردم ایران که دست این وطن فروشان برایشان رو شده این روزها به سوژه کردن آنها پرداخته و هر روز آنها را سر کار میگذارند .

آمدنیوز و مسیح علی نژاد ثابت کرده اند که هر فیلم و هر عکسی را بدون هیچ استنادی و فقط به صرف ارسال یک نفر بدون اینکه حتی از ماجرا خبر داشته باشند علیه نظام ایران و مردم ایران منتشر میکنند .

از پشت صحنه فیلم ایرانی که برای مسیح علی نژاد فرستاده شد و وی خوشحال از اینکه سوژه ای برای تخریب ایران به دست آورده سریعا آن را با الفاظ تند علیه ایران منتشر کرد و پس از انتشار فیلم اصلی ضایع شد تا روح الله زم و آمدنیوز که در 22 بهمن توسط یکی از کاربران ایرانی سر کار رفت و با خوشحالی از پخش کیک در 22 بهمن در راهپیمایی قم خبر داد .

در حالیکه رسانه های معتبر دنیا به حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن 1397 شهادت داده اند هنوز آمدنیوز تلاش برای بی اعتبار کردن این راهپیمایی را دارند .

کیک در راهپیمایی 22 بهمن قم در حالی سوژه روح الله زم و آمدنیوز میشود که خود اینها توسط یک پسر ایرانی سر کار بودند و سوژه شده بودند .

در زیر فیلم سر کاری آمدنیوز توسط پسر ایرانی را مشاهده میفرمایید .

جهت دانلود کلیپ سرکاری کیک در راهپیمایی 22 بهمن قم بر روی عکس زیر کلیک کنید :

کیک در راهپیمایی 22 بهمن قم سرکاری آمدنیوز توسط پسر ایرانی + فیلمکیک در راهپیمایی 22 بهمن قم سرکاری آمدنیوز توسط پسر ایرانی + فیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی