مشکل تاخیر در ارسال گواهینامه‌ها به کجا رسید؟


مشکل تاخیر در ارسال گواهینامه‌ها به کجا رسید؟

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: افرادی که در آزمون راهنمایی و رانندگی قبول می شوند هیچ مشکلی برای تردد ندارند چون کد گواهینامه‌ آنان در سامانه ثبت می‌شود.

مشکل تاخیر در ارسال گواهینامه‌ها به کجا رسید؟
در حاشیه برگزاری دوره استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور فاتب در جمع خبرنگاران گفت: مشکل ارسال گواهینامه برطرف شده و در کمتر از یک ماه گواهینامه تمام افرادی که در آزمون قبول شده‌اند به دستشان می‌رسد.

وی افزود:، اما افرادی که گواهینامه دریافت نکرده اند می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های پلیس یک رسید برای تردد دریافت و در صورت بروز مشکل از آن استفاده کنند.

وی همچنین ادامه داد: پلیس در مراجع قانونی از کارکنانش حمایت‌های لازم را به‌عمل می‌آورد و اگر از سوی مجرمی علیه پلیس اقدامی صورت گیرد ما حتما از همکارمان پشتیبانی لازم را انجام خواهیم داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی درباره تأثیر برگزاری دوره‌های استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور و شکایت از نیرو‌های پلیس راهور گفت: نتایج خوبی از این دوره‌ها به دست آمده و ما بر اساس دستاورد‌های جدید و علمی تکنیک‌های رفتاری را برای کاربران آموزش می‌دهیم.

وی افزود: از زمان برگزاری این دوره‌ها کمترین شکایات را نسبت به کارکنان پلیس راهور داشته‌ایم و با برگزاری این دوره‌ها برای رفتار بهتر اقدام کردیم.

احتمال افزایش سفر‌های نوروزی وجود دارد
مهری با بیان اینکه از اول اسفند خرید‌های شب عید مردم شروع می‌شود اظهار داشت: پلیس طرح ویژه را برای کلان‌شهر‌ها در شب عید در دست اجرا دارد و برای سفر‌های نوروزی نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است و همچنین پیش‌بینی می‌شود که امسال شاهد افزایش سفر‌های نوروزی باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا