فیلم‌هایی که به سریال تبدیل شده‌اند ؛ نگاهی به بهترین و بدترین‌ها


فیلم‌هایی که به سریال تبدیل شده‌اند ؛ نگاهی به بهترین و بدترین‌ها

فروش خوب و قابل قبول، به دست آوردن طرفداران پر و پا قرص و گاهی علاقه و ذوق یک تهیه‌کننده تلویزیونی سبب می‌شود یک فیلم سینمایی به جعبه جادویی وارد شود. . گاهی این سریال‌ها موفق می‌شوند و گاهی انقدر بد هستند، که شبکه‌ بالافاصله پخش آن‌ها را متوقف می‌کند. در این مقاله نگاهی داریم به فیلم‌هایی که به سریال تبدیل شده‌اند. Rush Hour یا ساعت شلوغی که از...

فروش خوب و قابل قبول، به دست آوردن طرفداران پر و پا قرص و گاهی علاقه و ذوق یک تهیه‌کننده تلویزیونی سبب می‌شود یک فیلم سینمایی به جعبه جادویی وارد شود.

. گاهی این سریال‌ها موفق می‌شوند و گاهی انقدر بد هستند، که شبکه‌ بالافاصله پخش آن‌ها را متوقف می‌کند. در این مقاله نگاهی داریم به فیلم‌هایی که به سریال تبدیل شده‌اند.

Rush Hour یا ساعت شلوغی که از سری فیلم‌های اکشن محبوب و پرطرفدار است توسط شبکه CBS به یک سریال تبدیل شد، سریالی که هیچکس را راضی نکرد و از اولین قسمت آن مشخص بود که یک فاجعه است. سریال Taken یا ربوده شده که براساس سری فیلم‌هایی با همین نام با بازی «لیام نیسن» (Liam Neeson) است، به سرنوشتی مشابه سرنوشت ساعت شلوغی دچار شد. تبدیل فیلم‌های سینمایی به سریال کار آسانی نیست و با این تجربیات می‌توان گفت حتی اگر فیلمی طرفداران پر و پا قرصی داشته باشد حتما به عنوان سریال موفق ظاهر نخواهد شد. از دیگر فیلم‌های معروفی که به سریال‌های ناموفق تبدیل شدند می‌توان به «گزارش اقلیت» (Minority Report) ساخته «استیون اسپیلبرگ» (Steven Spielberg)، «روز تعلیم» (Training Day) با بازی «ایتن هاک» (Ethan Hawke) و «دنزل واشینگتون» (Denzel Washington) و فیلم «قاپ زنی» (Snatch) ساخته «گای ریچی» (Guy Ritchie) اشاره کرد.

۸. اسلحه مرگبار

فیلم‌هایی که به سریال تبدیل شده‌اند ؛ نگاهی به بهترین و بدترین‌ها

اولین جایگاه در لیست فیلم‌هایی که به سریال تبدیل شدند، به «اسلحه مرگبار» (Lethal Weapon) متعلق است. اسلحه مرگبار از سری فیلم‌های پرطرفدار در ژانر اکشن با بازی «مل گیبسون» (Mel Gibson) و «دنی گلاور» (Danny Glover) است. در واقع همین فیلم باعث شد مل گیبسون به یک ستاره جهانی تبدیل شود. «شین بلک» (Shane Black) فیلمنامه‌نویس شناخته شده آمریکایی نویسنده این فیلم است. پس از اسلحه مرگبار ۱ سه فیلم دیگر نیز ساخته شد. شبکه فاکس تصمیم به بازسازی این سری فیلم‌های پرطرفدار گرفت و در سال ۲۰۱۶ اولین قسمت از این سریال با بازی کمدین محبوب آمریکایی «دیمون وینز» (Damon Wayans) و «کلین کرافورد» (Clayne Crawford) روی آنتن رفت. تا به حال سه فصل از این سریال منتشر شده‌است. «شان ویلیام اسکات» (Seann William Scott) به فصل سوم این سریال اضافه شد.

داستان این سریال مانند سری فیلم‌ها بر اساس دو پلیس با اخلاقیات کاملا متفاوت است. مارتین ریگز یک افسر سابق نیروی دریایی‌ است که همسر و فرزندش به تازگی به قتل رسیده‌اند، طبیعتا ریگز حال روحی متعادلی ندارد و برای شروع یک زندگی جدید به لس آنجلس نقل مکان کرده و در اداره‌ی پلیس آنجا مشغول به کار می‌شود. همکار او مورتاگ، یک کارآگاه است که به تازگی دچار یک حمله‌ی قلبی خطرناکی شده و به همین دلیل باید از استرس و هیجان دوری کند. تفاوت‌ها، بحث‌ها و برادری که بین این دو شخصیت شکل می‌گیرد داستان اصلی سریال را شکل می‌دهد.

۷. از گرگ و میش تا سحر

فیلم‌هایی که به سریال تبدیل شده‌اند ؛ نگاهی به بهترین و بدترین‌ها

«از گرگ و میش تا سحر» (From Dusk till Dawn) یک فیلم جنایی ترسناک %

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
فیلم‌هایی که به سریال تبدیل شده‌اند ؛ نگاهی به بهترین و بدترین‌ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه