هلاکت جلاد اندونزیایی داعش +تصاویر


جلاد اندونزیایی داعش که مسئول اعدام‌های سال 2016 این گروه تروریستی بود در سوریه به هلاکت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میل، یک جلاد داعشی که مسئول اعدام نظامیان خارجی در سال ۲۰۱۶ بود، در سوریه به هلاکت رسید.

محمد سیف الدین، عنصر اندونزیایی گروه تروریستی داعش که با نام‌های مستعار ابو ولید و محمد کریم یوسف فائز شناخته می‌شد در سوریه به هلاکت رسید.

هلاکت جلاد اندونزیایی داعش +تصاویر

ارتش سوریه و یکی از اعضای خانواده او روز گذشته تایید کردند که سیف الدین روز ۲۹ ژانویه در استان دیرالزور به وسیله آتش تانک‌های ارتش سوریه کشته شده است. برادر بزرگ این تروریست که در اندونزی به سر می‌برد، گفته است از طریق یک برنامه پیام‌رسان از مرگ وی مطلع شده است.

هلاکت جلاد اندونزیایی داعش +تصاویر

او به رسانه‌ها گفت: یک عکس از جسد او برایمان ارسال شده است. چهره او مشخص نیست، ولی من می‌توانم او را تشخیص دهم.

وی افزود: از چهار سال قبل زمانی که سیف الدین اندونزی را ترک کرد تا به همراه همسر و فرزندانش به داعش بپیوندد، خبری از او نداشتیم تا اینکه خانواده‌اش از طریق یک پیام‌رسان خبر مرگ او را به ما اطلاع دادند.

هلاکت جلاد اندونزیایی داعش +تصاویر

سیف الدین ۴۰ ساله در سال ۲۰۱۵ به عضویت در گروه تروریستی داعش درآمد و پس از آن به عنوان جلاد با این گروه همکاری کرد و در چند ویدئوی اعدام حضور یافت. در یکی از ویدئوها، او در کنار دو تروریست دیگر از کشور‌های جنوب غرب آسیا، سه زندانی را که لباس نارنجی به تن دارند، اعدام می‌کند.

او بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ به همراه برادر دوقلویش با گروه‌های تندرو و تکفیری در آمبون اندونزی آشنا شد. برادرش در همان سال‌ها در یک عملیات تروریستی به هلاکت رسید. ولی او به همکاری با گروه‌های تروریستی در اندونزی ادامه داد. با روی کار آمدن داعش او از طریق یکی از دوستانش به عضویت در داعش درآمد و به عنوان جلاد برای اعدام‌های نمایشی و تبلیغات مخوف داعش، فعالیت خود را آغاز کرد.

در ماه اوت سال گذشته میلادی، او به همراه دو عنصر مالزیایی و فیلیپینی داعش در فهرست تروریست‌های جهانی قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403