جشنواره چلچراغ در اردکان افتتاح شد


جشنواره چلچراغ در اردکان افتتاح شد

یزد - ایرنا - نمایشگاه چلچراغ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط فرماندار اردکان در محل خانه سنایی و خانه حضرت آیت الله خاتمی (ره) افتتاح شد .

به گزارش ایرنا ‌، این جشنواره روز سه شنبه با نمایش 40 عکس انقلابی از سید علی اکبر کلاهدوزان ، 40 اثر خوشنویسی ،‌ نمایش ، مسابقات ورزشی ، کتابخوانی و اوریگامی به‌ صورت خانوادگی و انفرادی به همت فرمانداری شهرستان برگزار شد .
برگزاری مراسم شب‌ شعر انقلابی، نمایشگاه کتاب، صنایع ‌دستی و تولیدات خانگی با تخفیف ویژه در کنار نمایشگاه آثار کودکان از جمله برنامه های این جشنواره است .
تسهیلات رایگان شامل مشاوره‌های خانوادگی، سنجش سلامت، غربالگری و گردش در بافت تاریخی در کنار دیگر برنامه‌های جذاب و متنوع به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی در این جشنواره اجرا می شود .
فرماندار اردکان در حاشیه افتتاح آن به ایرنا افزود: در این جشنواره هنرمندان این شهرستان به عرضه آثار خطی ، نقاشی و هنرهای دستی خود می پردازند که بسیار جذاب و عالی بود .
هادی مقیمی اظهار داشت: از تمام مردم شهرستان و استان یزد دعوت می کنم از این جشنواره و نمایشگاه بازدید به عمل آورند .
وی با بیان اینکه در نظر داریم جشن پیروزی انقلاب اسلامی را تا عید نوروز در این شهرستان ادامه دهیم تصریح کرد: بهترین راه برای زنده نگه داشتن و احیای هنر هنرمندان به نمایش گذاشتن آثار آنهاست .
این جشنواره به مدت سه روز از ساعت 9 تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ در بافت تاریخی، خانه آیت‌الله خاتمی (ره) و سنایی برپاست .
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس