چرا مالک باشگاه لیگ یکی به ایران نمی‌آید؟!


چرا مالک باشگاه لیگ یکی به ایران نمی‌آید؟!

مالک یکی از باشگاه‌های لیگ یکی حاضر نیست به کشور برگردد و تیمش را از نزدیک هدایت کند.

به گزارش فرتاک ورزشی،

درحالی‌که امتیاز تیم استقلال جنوب تهران به سرخپوشان پاکدشت منتقل شد، اما مالک این باشگاه پاکدشتی هنوز حاضر نشده به ایران بیاید و گویا او به دلیل فرار مالیاتی، یا پنهان شدن از دید طلب کاران از کشور فرار کرده است.

اکثر امورات باشگاه سرخپوشان پاکدشت توسط مدیرعامل این تیم در گردش است و نکته عجیب اینکه تمام سر رسیدها توسط واتس‌آپ به مالک فرستاده شده و او نیز مخارج را واریز می‌کند. البته اینکه مدیرعامل باشگاه لایق حضور در این تیم را دارد یا خیر، خود یک موضوع مفصلی است که در آینده به آن خواهیم پرداخت.

یکی دیگر از موضوعات عجیب درخصوص مالک دیده نشده سرخپوشان این است که وی طی روزهای گذشته مدعی شد که فرهاد کاظمی سرمربی سابق سرخپوشان بیش از یک و نیم میلیارد تومان از این باشگاه بالا کشیده و علیه کاظمی شکایت کرده، درحالی که هیچ شکایتی در کار نبوده و این مالک به دلیل جرائمی که در کشور دارد، اصلا حق اعاده دعوا در دادگاه را ندارد.

به هر حال شرایط عجیب باشگاه سرخپوشان سبب شده تا آنها هر روز با حواشی فراوانی رو به رو باشد. مالکی که بالای سر تیم نیست و حاضر نیست به کشور برگردد، وارد گودی شده که سخت حواشی آن، گریبانش را گرفته است.

نویسنده: حسین پنبه‌کار

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا