برای پیشرفت شیرجه نیاز مبرمی به اردوهای خارجی داریم


برای پیشرفت شیرجه نیاز مبرمی به اردوهای خارجی داریم

رئیس کمیته فنی شیرجه گفت: برای پیشرفت شیرجه نیاز مبرم به اردوهای خارجی داریم تا ورزشکاران با صحنه‌های بین‌المللی آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امید حدیقی درباره مرحله نخست لیگ برتر شیرجه افزود: استان‌ها در چند سال اخیر بسیار فعال بودند و توانستند استعدادهای خوبی را پرورش بدهند اما هنوز به آن جایگاهی که مورد انتظارمان از شیرجه است نرسیدیم.
وی ادامه داد: امکانات سخت افزاری در استان‌ها کم است و فدراسیون برای ارتقای سطح کیفی لیگ شیرجه شرایطی را مهیا کرده تا تیم‌ها پیش از مسابقات به تهران بیایند و از امکانات ورزشی موجود استفاده کنند ،هرچند روند رشد در رشته ورزشی شیرجه مورد انتظار ما نیست .
حدیقی با اشاره به اینکه برای پیشرفت در رشته شیرجه نیاز مبرمی به مربی خارجی داریم، تصریح کرد: با دو مربی کره شمالی مذاکراتی انجام شد و منتظر جواب این دو مربی هستیم.
وی با تاکید براینکه برای پیشرفت در رشته شیرجه برنامه‌هایی را به فدراسیون ارائه داده ایم تاکید کرد : قرار است برای افزایش دانش در رشته ورزشی شیرجه مربیان و ورزشکاران راهی کمپ‌های خارج از کشور شوند. حضور در کمپ‌ها با هزینه شخصی افراد است وفدراسیون هم در این باره باتوجه به توان خود کمک خواهد کرد . در بخش استعدادیابی هم ورزشکاران زیر ۱۱ سال را تابستان ها به همراه مربیان خود به خارج از ایران اعزام می کنیم تا علاوه بر تمرین دانش آنها هم ارتقا یابد.
وی در پایان گفت: استعدادهای خوبی در کشور وجود دارند که باید با برنامه ریزی مناسب آنها را تا سن بزرگسالی آموزش دهیم ، برای پیشرفت در این رشته ورزشی نیاز مبرمی به اردوهای خارجی داریم تا ورزشکاران در صحنه‌های بین‌المللی دچار ترس و استرس نشوند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک