باران پرحجم در خراسان رضوی بارید


باران پرحجم در خراسان رضوی بارید

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: باران از دیشب تا امروز 23 بهمن در 18 شهرستان این استان باریده که بیشترین حجم آن در گناباد به میزان 24 میلیمتر است.


به گزارش شهرآراآنلاین، یحیی قائنی پور افزود: پس از گناباد شهرستانهای تربت جام و درگز با 16 میلیمتر، بردسکن و خواف با 14 میلیمتر و سرخس، فریمان و تربت حیدریه با 12 میلیمتر بیشترین بارندگی را داشته اند.

وی میزان بارش در مشهد را نیز طی همین مدت 10 میلیمتر اعلام و بیان کرد: در قوچان، سبزوار، گلمکان، نیشابور، کاشمر، کلات، تایباد، بجستان و جغتای نیز حجم بارش بین سه تا 10 میلیمتر بود.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: بارش باران که از شب گذشته در مناطق مختلف استان شدت گرفته امروز در بیشتر نواحی خراسان رضوی به صورت پرحجم گسترش می یابد.

وی گفت: فعالیت این سامانه بارشی در خراسان رضوی تا روز چهارشنبه هفته جاری به صورت برف و باران ادامه خواهد یافت. طی این مدت احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها به ویژه در نیمه شرقی و جنوبی خراسان وجود دارد.

قاینی پور همچنین به افت چند درجه ای دمای هوا در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: بر این اساس بیشینه دمای امروز هوای مشهد سه درجه سلسیوس پیش بینی شده که نسبت به دیروز چهار درجه کاهش دارد.

فریمان با کمینه دمای صفر درجه و مه ولات با بیشینه دمای 15 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بودند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه