باند سرقت از انبار مجتمع‌های مسکونی فردیس منهدم شد


باند سرقت از انبار مجتمع‌های مسکونی فردیس منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: باند سرقت از انبار مجتمع‌های مسکونی با 65 فقره سرقت با اقدامات اطلاعاتی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری فارس: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بیژن جنتی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر از اعضای این باند سرقت شدند. متهم در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر ۶۵ فقره سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد که با همکاری نامبرده و اقدامات اطلاعاتی پلیس، همدستان وی نیز در ۲ عملیات جداگانه دستگیر شدند.

وی در خصوص شیوه اقدام متهمان گفت: سارقان در ساعات اولیه روز پس از ورود به مجتمع‌های مسکونی اقدام به تخریب قفل در انباری کرده و اشیاء با ارزش آن‌ها را به سرقت می‌بردند.

جنتی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوک در اطراف منزل، موضوع را به نزدیک‌ترین واحد انتظامی اطلاع داده و هرگونه تردد مشکوک را طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با پلیس در جریان بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا