جشن چهلمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی در بلوچستان پاکستان


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir) از اسلام آباد، چهلمین جشن سالگرد...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، چهلمین جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان برگزار شد.

در این مراسم شمار زیادی از مسوولان عالی‌رتبه، شخصیت های سیاسی و مذهبی، اندیشمندان و علماء حضور یافتند. مهمان ویژه این مراسم امسال «جام کمال» سر وزیر ایالت بلوچستان پاکستان و قاسم خان سوری معاون رئیس مجلس ملی پاکستان بودند. این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود ملی ایران و پاکستان آغاز شد.
محمد رفیعی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در شهر کویته با تشکر از همه حضار، از آنان برای سهیم شدن با ملت ایران در چهل سالگی انقلاب اسلامی تشکر کرد.
جام کمال سروزیر ایالت بلوچستان پاکستان با تبریک گویی فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: ملت ایران با ایستادگی و مقاومت خود به عنوان یک نمونه از استقامت در جهان ظهور کرده است. قاسم خان سوری معاون رئیس مجلس ملی پاکستان گفت: امام خمینی (ره) با برپایی انقلاب به کمک مردم ایران ثابت کرد که ملت ایران ملتی بیدار و مقاوم است. معاون رئیس مجلس ملی پاکستان افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران نماد ایستادگی ملت های مستضعف جهان شناخته می شود و ملت های بیدار از آن الگو می گیرند.
در حاشیه این مراسم هم بخشی از صنایع دستی و محصولات فرهنگی کشورمان برای بازدید مهمانان به نمایش گذاشته شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!