وزیر فرهنگ: دشمن، جامعه ایران را به خوبی نشناخته است


وزیر فرهنگ: دشمن، جامعه ایران را به خوبی نشناخته است

تهران-ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تصور دشمنان ایران اسلامی این بود که بعد از 40 سال می توانند روی فشارهایی که به مردم ایران وارد کرده‌اند، حساب کنند اما جامعه ایران را به خوبی نشناختند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سیدعباس صالحی روز دوشنبه در راهپیمایی جشن چهل سالگی انقلاب درباره فشارهای دشمن بر مردم ایران گفت: در 40 سال انقلاب اسلامی شرایط مختلفی داشتیم که دشمنان ایران و اسلام را به چنین توهمی رساند. در مقاطعی دفاع مقدس را داشتیم درهمین شهر تهران و شهرهای دیگر در شرایط بمباران و هجوم مستقیم دشمن بودیم. اما این راهپیمایی های باشکوه ادامه داشت.
وی ادامه داد: در شرایط حساس دیگر هم تصور دشمنان ایران اسلامی این بود که بعد از 40 سال می توانند روی خستگی مردم ایران و فشارهایی که وارد کرده‌اند حساب کنند. اما جامعه ایران را به خوبی نشناختند.
«جامعه ایران جامعه ای است که باوجود مشکلات در درون شرایط سخت اقتصادی که قابل رویت است، آنجایی که پای استقلال،عزت، اسلام و نظام در میان باشد، منسجم و متحد در مقابل دشمنان ایران و اسلام خواهد ایستاد که امروز هم به خوبی آن را مشاهده می‌کنیم.»
صالحی ادامه داد: پیام این حضور برای مسئولان این است که مردم ما در شرایط ویژه پشت نظام و کشور هستند. این حضور چند ساله و پیوسته به مسئولان مختلف در دولت های مختلف این پیام را داشت که می‌توانند بر حمایت مردم در مسائل مختلف ملی حساب کنند. مسوولان این حمایت را جدی بگیرند توکلشان به خدا و اعتمادشان مردم باشد.
‌سیام**9402** 3070*2025

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی