راهپیمایان تهرانی «زکریا الجابر» را درآغوش کشیدند


راهپیمایان تهرانی «زکریا الجابر» را درآغوش کشیدند

تهران - ایرنا - راهپیمایان 22 بهمن در تهران روز دوشنبه با در دست داشتن تصویرهایی از «زکریا الجابر» کودک 6 ساله شیعه که در عربستان به شهادت رسید مراتب انزجار خود را از جنایت های آل سعود و وهابیت اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، این راهپیمایان تهرانی در مسیرهایی منتهی به میدان آزادی، تصویرهایی از کودک 6 ساله عربستانی را باخود حمل کردند و در دست نوشته هایی از جنایت های وهابیت و آل سعود بیزاری جستند.
راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امروز از ساعت 9 صبح همزمان با سراسر کشور در پایتخت شروع شد.
این کودک عربستانی چندروز پیش توسط یک جنایتکار وهابی تنها به حکم شیعه بودن و به طرز فجیعی به شهادت رسید.
روزنامه دولتی الیوم عربستان با تایید کشته شدن این کودک شش ساله از استان شیعه نشین الاحساء به نقل از «ناصر علی الفایز» پدربزرگ زکریا نوشت: دخترم در جده کار می کند؛ او به همراه فرزندش زکریا در سفری به شهر مدینه منوره رفته بود که کودک شش ساله اش در نزدیکی یکی از قهوه خانه ها در جاده شاهزاده سلطان بن عبدالعزیز، خواست مقداری غذا بخورد که ناگهان جنایتکاری او را از آغوش مادرش ربود، شیشه یکی از مغازه ها را شکست و آن شیشه شکسته را برای بریدن سر کودک استفاده کرد.
پدربزرگ زکریا گفته است: در این هنگام مادر کودک تلاش می کرد فرزندش را از چنگال این جنایتکار نجات دهد و از عابران کمک می خواست اما در نهایت به علت وحشت شدید در کما فرو رفت زیرا فرزندش را غرق در خون دید.
گزارش شده جنایتکار سعودی نسبت به درخواست کسانی که وی را از این جنایت منع می کردند بی تفاوت بوده و حتی یکی از نیروهای امنیتی را نیز زخمی کرده است.
تهرام/7244//1348

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند