دولت با رویکرد عدالت فرهنگی پیش می رود


دولت با رویکرد عدالت فرهنگی پیش می رود

جیرفت - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: سیاست این وزراتخانه در دولت تدبیر و امید، اجرای عدالت فرهنگی است.

حسین اسحاقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان کرمان طی روزهای 25 و 26 اسفندماه سال جاری خبر داد و افزود: وزیر در راستای سیاست عدالت فرهنگی نگاه ویژه ای به مناطق محروم کشور دارد.
وی ادامه داد: با توجه به گستردگی، محرومیت، حضور نخبگان فرهنگی و هنری، ظرفیت ها و قابلیت های جنوب استان کرمان مقرر شد سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جنوب استان کرمان بزودی در تاریخ دیگری به صورت اختصاصی انجام شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به برنامه های سفر وزیر به استان کرمان اشاره و تصریح کرد: در این سفر تفاهم نامه ای با ابتکار وزیر با استان ها منعقد می شود و تفاهم نامه فعالیت های فرهنگی، هنری و عمرانی جنوب استان نیز در این سفر به امضای وزیر و استاندار خواهد رسید.
وی بیان کرد: حمایت از دوره های آموزشی، حمایت از جشنواره های ملی و منطقه ای، حمایت از برگزاری نمایشگاه کتاب، تقویت انجمن ها، تقویت فعالیت های قرآنی، تجهیز کانون های مساجد، کمک به تکمیل مجتمع های فرهنگی و تجهیز کتابخانه های عمومی با اعتبار قابل توجهی، از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از حضور پرشور هنرمندان، اصحاب رسانه و مردم هفت شهرستان جنوبی استان کرمان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان را با جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.
3029/7450/7429

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل