دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت: حضور مردم دشمنان را ناامید کرد


دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت: حضور مردم  دشمنان را ناامید کرد

گنبدکاووس - ایرنا - دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با قدردانی از حضور گسترده و پرشور گروه های مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: این حضور حماسی یاس و ناامیدی را در اعماق دل و جان دشمنان وارد کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله محمدحسن اختری روز دوشنبه در اجتماع بزرگ مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس پس از راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب، نقشه دشمنان انقلاب اسلامی که تلاش زیادی داشتند با تبلیغات مسموم و فراگیر خود، مردم را نسبت به انقلاب سست، تضعیف و ناامید کنند، نقش برآب کرد.
وی اضافه کرد: اگرچه مردم انقلابی، هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی درسال های گذشته نیز با حضور پرشور و گسترده خود نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده بودند، اما امسال مردم با حضور حماسی تر خود، یاس و نا امیدی را در اعماق دل و جان دشمنان وارد کردند.
آیت الله اختری گفت: گروه های مختلف مردم ایران اسلامی امروز با حضور بسیار گسترده و تاثیرگذار خود، یک بار دیگر برای سربلندی و عزت انقلاب اسلامی حماسه آفرینی کردند که باید از آنان قدردانی شود.
وی تصریح کرد: ملت ایران باحضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی، امام و رهبری و شهدا تجدید بیعت و همه علاقه مندان به نظام اسلامی را نسبت به حرکت رو به جلوی انقلاب، امیدوارتر کرد.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به خدمات و برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته نیز گفت: اگرچه این خدمات و دستاوردها بی شمار است اما هنوز هم برخی کمبودها و مشکلات بویژه در حوزه اقتصادی، معیشی، بیکاری و گرانی وجود دارد که مسئولان و خدمتگزاران نظام باید به پاس حضور همیشه در صحنه مردم در حمایت از انقلاب، برای رفع این مشکلات بیشتر تلاش کنند.
آیت الله اختری، ارائه خدمات رفاهی و زیرساختی در اقصی نقاط کشور، رشد علمی و ایجاد مراکز آموزش عالی درهمه شهرها، راه اندازی مراکز و مدارس علوم دینی بویژه درمناطق اهل سنت نشین کشور و وحدت و همبستگی عملی بین اقوام و مذاهب اسلامی را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی طی 40 سال گذشته برشمرد.
وی افزود: با این وجود تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب همچنان ادامه دارد و گروه های مختلف مردم و مسئولان باید همواره هوشیار و بیدار بوده و از منویات رهبری انقلاب اطاعت نمایند.
آیت الله اختری اضافه کرد: خداوند متعال نیز در قرآن و برای مقابله با توطئه های دشمنان، مردم را به صبر و استقامت بر طریق حق و نیز پرهیز از اختلاف دعوت کرده است.
وی تصریح کرد: امروز راه سعادت و نجات انقلاب اسلامی درگرو وحدت و یکپارچگی، صبر و بردباری، ایمان به خدا و اطاعت از رهبری انقلاب در برابر توطئه های دشمنان است که همه مسئولان و مردم باید به آن توجه و عمل نمایند.
به گزارش ایرنا، در پایان راهپیمایی 22 بهمنف قطعنامه پایانی قرائت و شرکت کنندگان با سر دادن تکبیر بندهای مختلف آن را تایید کردند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان