چهل سال ایستادگی افتخار ملت ایران است


چهل سال ایستادگی افتخار ملت ایران است

نوشهر - ایرنا - رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه قم با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: ملت بزرگ ایران با چهل سال مقاومت و فدارکاری در مقابل استکبار جهانی، حماسه ای بزرگ خلق کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری روز دوشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهرستان نوشهر با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال اظهار داشت: این حضور بی نظیر ملت ایران بیانگر استمرار راه شهدا و امام راحل است که برگرفته از ایده های اهل بیت و فرهنگ عاشورایی می باشد.
وی تصریح کرد: ملت انقلابی ایران اسلامی در 40 سال به دنیا نشان داد که بدون وابستگی به امریکا و اروپا و قدرت های بزرگ در مقابله با دشمن انقلاب با صلابت راه خود را ظهور منجی عالم بشریت طی خواهد کرد.
وی ادامه داد: در این مسیر پر افتخار با پیروی از رهبری و اعتماد به سرمایه های داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی هر روز بر اقتدار انقلاب اسلامی خواهیم افزود.
رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه قم با اشاره به شکست های متعدد دشمنان از انقلاب اسلامی گفت: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حدود 80 بار توطئه دولتمردان امریکا در برابر مردم انقلابی با شکست مواجه شده است.
وی افزود: پیروزی ملتی که به خدا توکل کرده و تقوا پیشه می کند پیروزی است و این وعده الهی است.
او تاکید کرد: دولتمردان و مسئولان باید بدانند این ملت همچون چهل سال گذشته محکم در مقابل دشمنان ایستاده و دست در برابر آنها دراز نمی کند و از مسئولان خود نیز ادامه حرکت انقلاب را خواستار است.
در پایان این راهپیمایی قطعنامه ای خوانده شد که با تکبیر مردم انقلابی هر بخش آن مورد تائید قرار گرفت.
1295/ 1602/1654

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل