بارسلونا با مهارهای تراشتگن از بیلبائو مساوی گرفت


بارسلونا با مهارهای تراشتگن از بیلبائو مساوی گرفت

بارسلونا به لطف درخشش دروازه‌بان آلمانی‌اش برابر اتلتیک بیلبائو مساوی کرد و یک امتیاز به دست آورد. به گزارش تابناک ورزشی، بارسلونا یکشنبه شب در هفته بیست‌وسوم لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت که این دیدار با تساوی...

بارسلونا به لطف درخشش دروازه‌بان آلمانی‌اش برابر اتلتیک بیلبائو مساوی کرد و یک امتیاز به دست آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، بارسلونا یکشنبه شب در هفته بیست‌وسوم لالیگا به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت که این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

اتلتیک میزبان، بازی را خیلی خوب شروع کرد و با پرس بالا اجازه کار به بارسا نداد. سوسائتا بهترین فرصت گلزنی را داشت. با این حال شوت سرکش او به زیبایی توسط مارک آندره تراشتگن مهار شد. دروازه‌بان آلمانی چند دقیقه بعد دوباره یک واکنش فوق‌العاده داشت تا دروازه تیمش بسته بماند. بارسا تنها یک فرصت گلزنی داشت که داور پیش از آن‌که لیونل مسی به توپ ضربه بزند، به اشتباه آفساید اعلام کرد. در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم شرایط کاملاً عوض شد. بارسا بازی را بهتر شروع کرد. مهمان کاملاً اتلتیک را تحت فشار قرار داده بود. با این حال نتوانست دروازه حریفش را تهدید کند. این برتری تا دقیقه ۷۵ ادامه داشت تا این که اتلتیک توانست شرایط را کمی تغییر دهد. اینایکی ویلیامز فرصت داشت دروازه بارسا را باز کند اما بازهم تراشتگن با یک واکنش فوق‌العاده اجازه گلزنی نداد. دروازه‌بان آلمانی چند مهار توپ داشت. میزبان تا دقیقه ۸۰ در موقعیت گل ۶ بر یک پیش بود. در لحظات نخست وقت‌های اضافه مارکوس کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. این فرصتی بود تا بارسا حریفش را تحت فشار قرار دهد و به گل برسد. با این‌حال این اتفاق رخ نداد تا شاگردان ارنستو والورده در سومین بازی متوالی متوقف شوند.

آبی‌اناری‌ها شنبه هفته گذشته در لالیگا برابر والنسیا دو بر دو متوقف شدند. این تیم چهارشنبه در کوپا دل‌ری مقابل رئال مادرید یک بر یک مساوی کرد و یکشنبه شب در سومین بازی پیاپی نتوانست پیروز میدان شود.

بارسلونا با ۵۱ امتیاز صدرنشین لالیگا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روزای بچگی