تلاش دولت‌های غربی برای دل زده کردن مردم از انقلاب/ ایرانی‌ها به بلوغ سیاسی رسیده‌اند


تلاش دولت‌های غربی برای دل زده کردن مردم از انقلاب/ ایرانی‌ها به بلوغ سیاسی رسیده‌اند

وزیر علوم گفت: دولت‌های غربی به دنبال این هستند تا مردم را از انقلاب زده کنند، اما ایرانی‌ها اکنون به بلوغ سیاسی رسیده اند.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به حضور چشمگیر مردم در این مراسم گفت: با وجود مشکلات بسیاری که مردم اکنون در زندگی خود احساس می‌کنند، اما می‌بینیم که باز هم با حضور پرشور در این مراسم حضور پیدا کردند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: مردم مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی را با انقلاب مقایسه و این مسائل را با یکدیگر مرتبط نمی کنند.

وی با بیان اینکه خون شهیدان برای رفاه جامعه و حال مردم ریخته شده است، گفت : باید خون شهیدان را پاس بداریم و امروز برای تجدید بیعت با آنها آمده ایم.

تلاش دولت‌های غربی برای دل زده کردن مردم از انقلاب/ ایرانی‌ها به بلوغ سیاسی رسیده‌اند

غلامی درباره صحبت‌های استکبار جهانی برای ضد انقلاب اسلامی بیان کرد : استکبار جهانی و دولت های غربی به دنبال این هستند تا مردم را از انقلاب زده کنند اما مردم ما اکنون به بلوغ سیاسی رسیده اند و مسائل انقلاب را درک می‌کنند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به حضور چشمگیر دانشگاهیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دانشگاهیان همچون هر سال در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده اند .

غلامی اظهار کرد : مسئوان آن باید همپای دیگر مردم در راهپیمایی شرکت و مسائل و مشکلات کشور را برطرف کنند.

دشمنان نمی‌توانند مردم را از انقلاب جدا کنند

وی درباره حضور مردم در راهپیمایی ۴٠ سالگی انقلاب، بیان کرد: امسال حضور مردم قوی تر از سال های گذشته است. پیام این حضور ایستادگی مردم پای انقلاب است و آنها نمی توانند با ایجاد مشکلات برای مردم، آنها را از انقلاب جدا کنند چرا که مردم برای این انقلاب خون داده اند و پای آن ایستاده اند.

وزیر علوم درباره آینده انقلاب اذعان کرد: امروز جانان بسیار پرشور در این راهپیمایی حضور دارند و آینده انقلاب هم با حضور این جوانان و حمایت از رهبری بسیار درخشان خواهد بود.

انتهای پیام/

گفتنی است؛ برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه‌ها و صحبت‌های مردم و مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ تهران و سراسر کشور روی این لینک https://www.yjc.ir/fa/news/6829117 کلیک کنید.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر علوم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید