خاطره جالب و شیرین وزیر آموزش و پرورش از بهمن 57


خاطره جالب و شیرین وزیر آموزش و پرورش از بهمن 57

بطحایی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن درباره حال و هوای روز‌های انقلاب در سال 57 تاکنون خاطره‌ای گفت.

خاطره جالب و شیرین وزیر آموزش و پرورش از بهمن 57سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حال و هوای روز‌های انقلاب در سال ۵۷ خاطره‌ای از آن روز‌ها را بازگو کرد و گفت: بهمن ۵۷ و در روز‌های اوج انقلاب در خیابان نیروهوایی بودم که درگیری بین نیرو‌های گارد و همافر‌ها اتفاق افتاد و من در حال نزدیک شدن به آن منطقه بودم و درگیری بالایی میان نیروها شکل گرفته بود.

وی ادامه داد: آنچه برای من از آن روز‌ها بسیار خاطره انگیز است صمیمیت و عاطفه میان مردم در آن شرایط بود، مردم آن حوالی در‌های خانه‌هایشان را باز کرده بودند تا مصدومان بتوانند در منازل اهالی آن منطقه پناه بگیرند.

بطحایی اظهار کرد: بسیاری از مردم هم برای فرار از اصابت گلوله‌های نیرو‌های گارد در منازل اهالی آن منطقه پناه می‌گرفتند و انقلابیون امکان ورود به هر خانه‌ای را داشتند و این نمونه‌ای از خاطرات خوب و صمیمیت مردم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: شاید یکی از دلایلی که توانستیم انقلاب را به ثمر برسانیم و پیروز شویم داشتن، روحیه انقلابی، برادری و عاطفه‌ای بود که میان مردم موج می‌زد و همین روحیه ما را به پیروزی رساند.

بطحایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ گفت: مهمترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ هوشیاری مسئولان و توجه بیشتر آنها به مردم و قوه و پتانسیل عظیم آنهاست و مهمترین پیام این گونه مراسم‌ها به ویژه ۲۲ بهمن برای مسئولان است.

وی اظهار کرد: با وجود شرایط جوی تهران که توأم با بارندگی و سرما است، مردم حضور پرشوری دارند و پای انقلابشان ایستاده‌اند؛ آنها نشان داده‌اند که حتی بدی آب و هوا و نامناسب بودن شرایط جوی به حضورشان در راهپیمایی خدشه‌ای وارد نمی‌کند.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: امیدوار هستم همه دستگاه‌های حاکمیتی، مدیران کشور، قدر این همه از خود گذشتگی مردم را بدانند تا بیش از گذشته خدمتگذار این مردم قهرمان باشند.

گفتنی است؛ برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه‌ها و صحبت‌های مردم و مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ تهران و سراسر کشور روی این لینک https://www.yjc.ir/fa/news/6829117 کلیک کنید.

انتهای پیام /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا